Avatar billede baileys Nybegynder
28. september 2003 - 20:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Projektstyring via browser

Jeg søger et færdig-produceret opensovs-projektstyrings-system i PHP, som indeholder styring til projekter, og alle indvolverede, så som f.eks. todo-lister, uplaod af filer, kalender, forskellige access-niveauer osv.

Nogen der har erfaring med sådan et system, som kan anbefale noget?
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. september 2003 - 21:23 #1
Ikke med open-source, men med Microsoft Project Server løsningen
Avatar billede baileys Nybegynder
28. september 2003 - 21:29 #2
Kan den tilgås via internettet via webbrowser?
Avatar billede fxj Juniormester
28. september 2003 - 21:31 #3
Tjaa

Prøv http://www.phprojekt.com/

Hilsen
Flemming
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. september 2003 - 21:35 #4
Der er browserinterface til de fleste elementer. f.eks. kalender delen styres af excel og outlook, med Outlook web access til den del af det, der er også web interface til selve project delen
Avatar billede baileys Nybegynder
28. september 2003 - 22:14 #5
Lige hvad jeg manglede, fxj - danke :D
Avatar billede fxj Juniormester
28. september 2003 - 22:50 #6
Hej baileys

No problemo. Demo´en på phpproject er lidt vag efter min mening

Rodede lidt i mine bookmarks. Havde også disse liggende:
1) http://moregroupware.sourceforge.net/
2) http://phpcollab.sourceforge.net/

Sidstnævnte har jeg selv haft oppe og køre i forbindelse med et salgspojekt jeg deltog i. Rigtig god til admin af opgaver

Hilsen
Flemming