Avatar billede misterm Nybegynder
27. september 2003 - 18:49 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

kan ikke se billeder

jeg har fornylig fået tilsendt en cd med billeder men når jeg prøver at åbne den får jeg besked  "the network path was not found"
Avatar billede ird Praktikant
27. september 2003 - 18:52 #1
Avatar billede edbguru Nybegynder
27. september 2003 - 18:55 #3
hvilket OS bruger du og hvad format er billederne i ?
Avatar billede ird Praktikant
27. september 2003 - 18:57 #4
§11 oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede misterm Nybegynder
27. september 2003 - 19:02 #5
jeg bruger windows 2000 professional og jeg ved ikke hvilket format billeder er i
Avatar billede ird Praktikant
27. september 2003 - 19:04 #6
Misterm>> Luk lige de andre spørgsmål du har om samme emne!

http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar
Avatar billede misterm Nybegynder
27. september 2003 - 19:05 #7
hvordan
Avatar billede ird Praktikant
27. september 2003 - 19:06 #8
Smid et svar selv i dem og acceptere det!

Måske skulle du læse reglerne gennem :-)

Du læser vel også en manual inden du bruger et apperat :-)
Avatar billede edbguru Nybegynder
27. september 2003 - 19:19 #9
hmmm. Javel så. Det tyder måske lidt på at enten det program som du skal bruge for at kunne vise billederne er delvist slettet. eller at billederne kun er stier til et websted med billeder som er lukket. Tror mest på det første
Avatar billede edbguru Nybegynder
27. september 2003 - 19:22 #10
hvilken form for cd er det. Har du fået den af en ven eller er det en du har bestilt. Ville kunne fortælle mig og det er dit drev som taber forbindelsen eller om det er et program som er delvist slettet.
MVH Kenneth sørensen
www.edbguru.dk
Avatar billede edbguru Nybegynder
27. september 2003 - 19:23 #11
ups undskyld så lige at man ikke måtte bruge sit site som hilsen. Undskylder mange gange
MVH Kenneth Sørensen
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. september 2003 - 20:27 #12
mistern> Velkommen til eksperten.dk - jeg håber du får det hjælp herinde du behøver.
Dog er du lige nu igang med at overtræde en af reglerne for dette site, nemlig det at oprette samme spørgsmål flere gange.
I den forbindelse vil jeg foreslå at du tager et kig på http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. september 2003 - 20:28 #13
Til alle andre: næste gang så tjek lige om brugeren er ny eller gammel inden i råber og skriger. det ender jo med at vi får nye brugere skræmt væk ellers...
Avatar billede ird Praktikant
28. september 2003 - 08:02 #14
Kan nu ikke se jeg skræmmer nogen´eller på nogen måde råber!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2003 - 09:57 #15
3 kommentarer for at forklare hvad jeg skrev i en?

nå nå...
Avatar billede ird Praktikant
28. september 2003 - 10:38 #16
Kommentar: ird
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2003 - 12:33 #17
1. Kommentar: ird

2. Kommentar: ird

3. Kommentar: ird

men glem det nu bare, ikk?
Avatar billede misterm Nybegynder
28. september 2003 - 13:09 #18
Jeg vil spørge andetsteds så jeg kan lukke for min fejl