Avatar billede -els-echelon Nybegynder
26. september 2003 - 16:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

en skid forstand på 3D Studio Max

er der nogen der ved om der et eller andet sted findes en guide-agtig ting til 3D Studio Max??
Avatar billede miss-g Seniormester
26. september 2003 - 16:25 #1
Hvis du prøver nogle tutorials kan du måske få føling med det:

http://www.vecpix.com/tutorials/3dstudio/
http://www.3dmaxer.dk/
Avatar billede miss-g Seniormester
26. september 2003 - 16:27 #2
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
26. september 2003 - 16:29 #3
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. september 2003 - 17:51 #4
du kunne også offere de 300 kr på den nye danske grundbog http://www.futurecomaarhus.dk/butik/3d-bogen.htm  Jeg var selv så heldig at vinde den på 3dmaxer.dk her i sommers, utrolig god og flot bog.
Den gennemgår noget af alt det basale, så som selve progrmammet og dets opbygning, hvordan du bruger matrialer (textures), hvordan du sætter lys på din scene, forskellige modelleringsmetoder (box, loft, nurbs osv. )
I de forskellige kapitler laver man et eller andet objekt, det er lige fra en the kedle, til pc speakers, landskab, brødrister osv.

Jeg har kun læst nogle af kapitlerne feks den om lofting, den er rigtig godt bekrevet, og er den sådan hele bogen igennem, ja så kan du kun glæde dig.

En rigtig god bog for både helt nybegynder men også let øvede :)
Avatar billede -els-echelon Nybegynder
27. september 2003 - 10:39 #5
jeg siger tak for tippet, men jeg skal da lige ha' en rigtigt version så, inden jeg bruger 300 kroner på en 30 dages trial - men tak igen!