Avatar billede neander Nybegynder
26. september 2003 - 09:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Digital kamera åbner photoshop

Når jeg tilslutter mit digitalkamera via usb, så åbner photoshop automatisk, det er skide irriterende.

Hvordan kan jeg slå de funktion fra?

camera: digitaldream - l'esbion
software: STV680 Camera v200
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. september 2003 - 09:54 #1
kan du prøve at højreklikke på kamera-drevet, og så vælge 'automatisk afspilning' - så skulle du gerne kunne sætte den til f.eks at åbne en alm. mappe - el. helt at lade være med at gøre noget
Avatar billede neander Nybegynder
26. september 2003 - 10:14 #2
Tak, nu virker det. Jeg satte kameraet til, valgte kamera-drevets egenskaber og satte radioknap i "ingen handling". Mere skulle der åbentbart ikke til.