Avatar billede cbj-dk Nybegynder
25. september 2003 - 22:00 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Pris på brugt bærbar?

Ja, jeg ville gerne høre hvad sådan et dyr står i..
En brugt bærbar, som virker fint, ikke er for langsom (min. 500 mhz / 256 mb ram).

Hvad vil sådan en koste? Og kan det betale sig at købe en brugt?
Avatar billede koerner.dk Nybegynder
25. september 2003 - 23:04 #1
vil tro ca en 400 - 500

det kommer jo an på hva du vil bruge den til ?
Avatar billede superanden Nybegynder
25. september 2003 - 23:06 #2
koerner du skal lige have et 0 mere på hvert beløb bemærk der står bærbar...

jeg kører selv på en 600mhz med 128 ram fra Dell, den kostede i hvertfald over 22K for et par år siden (det kostede de jo den gang ) og regner da med at den er mindst 5000 værd i dag.. ! Da det hele virker .
Avatar billede koerner.dk Nybegynder
25. september 2003 - 23:09 #3
hehe :D blev bare tilbudt en for et par dage siden med 500mhz som kørte fint for 500 kr. så regnede ikke lige med at der skulle mere til
Avatar billede cbj-dk Nybegynder
25. september 2003 - 23:14 #5
Tjaa, den skal bruges til Linux Debian, som ikke kræver så meget.. Hovedsageligt skolearbejde, så det er vigtigt den er stabil..
Harddisken skal selvfølgelig så være på mindst 10 GB, og den skal kunne tilsluttes LAN..
Avatar billede koerner.dk Nybegynder
25. september 2003 - 23:14 #6
Det var også af en "bekendt" så det kan jo godt være det men kender ham ikke så godt at han skærer 4500 af i prisen din er jo også DELL
Avatar billede cbj-dk Nybegynder
25. september 2003 - 23:16 #7
Superanden: Dem du kan se der er også alle over 1xxx mhz, og har en del andre ting, som får dem op i pris.. jeg skal bare bruge en som jeg kan have Debian på, og bruge til at skrive stile/opgaver på, og så programmerer lidt...
Avatar billede koerner.dk Nybegynder
25. september 2003 - 23:17 #8
jeg vil altså ikke tro at det koster mere end en 500kr
Avatar billede cbj-dk Nybegynder
25. september 2003 - 23:17 #9
Hov min fejl, så åbentbart kun på top-annoncer... Sorry ;)
Avatar billede cbj-dk Nybegynder
25. september 2003 - 23:22 #10
Amitech 4407, 1300 Mhz, 256 Mb ram, 20 GB, DVD/CD-RW, 1.44 mb floppy drev, 4 USB porte, netværkskort, modem og lyd. Windows XP home edition medfølger. velh. og ser ud, som ny

^^ For 5000....
Tror ikke på at din 600 mhz'er er 5000 værd!
Avatar billede cbj-dk Nybegynder
25. september 2003 - 23:33 #11
Koerner: Hvis du kender en, som vil sælge en blærbar for ca. 500 kr. inden for en måned eller to, er jeg potentiel køber! ;)
Avatar billede koerner.dk Nybegynder
25. september 2003 - 23:34 #12
tror den blev solgt til en anden ... men jeg tror da det kan lade sig gøre at finde noget godt og billigt rundt på nettet... prøver lige at finde noget :)
Avatar billede cbj-dk Nybegynder
26. september 2003 - 06:23 #13
Er det okay jeg venter lidt med at accepterer svar, til jeg har fundet ud af hvad præcis jeg vil have? :)
Avatar billede koerner.dk Nybegynder
26. september 2003 - 14:13 #14
Det er bare iorden... 500.- ;D