Avatar billede broodwar Nybegynder
28. december 2000 - 14:21 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

html fortmat lort

Hvis jeg \"klipper\" noget herinde og så går ind i FP2000 og vælger HTML-kode og så sæt in tager den også alt... det er svært at forklare men hvis jeg klipper det her og så sætter det ind:

Prøve1

Prøve2

Vil det komme til at se sådan her ud:
Prøve 1
<BR>
Prøve 2
<BR>

Hvilket jo ikke altid er så godt, faktisk aldrig, kan jeg ikke få den til at holde op med det?
Avatar billede senj Nybegynder
28. december 2000 - 14:26 #1
Hvorfor må den ikke det? Hvis du kun skal bruge teksten, så lad være med at gå i HTML!
Avatar billede 2short Nybegynder
28. december 2000 - 14:27 #2
aaaaaaaaaaanuuuuuuuus
Avatar billede Jman Praktikant
28. december 2000 - 14:30 #3
Copy det ind i notepad først og derefter ind i html i FP2K
Avatar billede 2short Nybegynder
28. december 2000 - 14:31 #4
hvad betyder fortmat??
Avatar billede broodwar Nybegynder
28. december 2000 - 15:37 #5
Senj>>> Hvis jeg skal kopiere et eller andet script som tdaugaard lige har pastet her på eksperten SKAL jeg jo gå ind i HTML for at kunne bruge det.

2short>>> Er det din tankegang der er for kort? Det tror jeg skrid med dig. Du er havnet det forkerte sted, vi gider ikke folk med åndsvage intetsigende kommentare i dette forum.... gå ind på www.boots.dk og mob ham (nar).
Avatar billede broodwar Nybegynder
28. december 2000 - 15:38 #6
superior>>> Det ved jeg godt, det plejer jeg at gøre men der burde da være en anden måde?
Avatar billede senj Nybegynder
28. december 2000 - 15:41 #7
Det er der ikke!
Avatar billede broodwar Nybegynder
28. december 2000 - 15:46 #8
Der er ikke et eller andet sted man kan slå det fra i indstillinger eller sådan noget?
Avatar billede senj Nybegynder
28. december 2000 - 15:49 #9
Jeg havde samme tanke  - bare at bruge Paste Special. Der kan man vælge hvor meget at udklipsholderen der skal tages med. Men et ctrl+c fra html giver ikke den feature i Front2000
Avatar billede broodwar Nybegynder
28. december 2000 - 15:51 #10
Den må da for pokker kunne regne ud at når jeg går ind i HTML er det for at indsætte html, den skal ikke lave det for mig.
Avatar billede senj Nybegynder
28. december 2000 - 15:53 #11
Nu er Frontpage jo kendt for at lave sin egen kode og genererer lidt på egen hånd. Smid lortet langt langt væk og få dig en ordentligt editor. Det må være svar nok!
Avatar billede broodwar Nybegynder
28. december 2000 - 16:35 #12
Nope, \"svar nok\" er hvordan man får den til at holde op.
Avatar billede steen_hansen Forsker
28. december 2000 - 20:50 #13
Du får den ikke til at holde op, da den tager det underliggende HTML og fører med den kopierede tekst med. Der ER ingen vej uden om, kopier over i f.eks. Notepad eller Word og videre derfra over på HTML-faneblad.
Avatar billede Trine Nybegynder
02. januar 2001 - 08:10 #14
Det er simpelt. Når du kopiere en tekst:
Prøve 1

Prøve 2
Så vil den sige:
Prøve 1
<BR>
Prøve 2
<BR>
Fordi BR betyder linieafstand. Det er dobbelt linieafstand imellem prøve1 og prøve 2. Frontpage, vil gerne gøre det så præcist som muligt, så derfor sparer den dig for at skrive det.
Avatar billede broodwar Nybegynder
02. januar 2001 - 13:41 #15
Men det er jo ikke så smart når jeg vil klippe noget ASP-kode ind.

Hvis det bare var teksten ville jeg sætte det ind i normalvisning.
Avatar billede sporado Nybegynder
15. januar 2001 - 15:53 #16
Nej det er ikke smart.

Men som Senj og Steen H. skriver, beslutter FrontPage, hvad der er godt for dig. Det kan du sgutte få den til at \'holde op med\'. Ærgeligt, men sandt.

Der er ingen vej uden om en tur forbi NotePadden - eller en investering i Allaires Home Site (nej, jeg får ikke procenter, men der er nu et godt program - og knap så egenrådtigt som FP)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
08. februar 2001 - 22:04 #17
sådan er FP altså!