Avatar billede slott_hansen Nybegynder
28. december 2000 - 12:50 Der er 5 kommentarer

ICQ og flere brugere under win2000

Jeg har installeret ICQ i win2000. Men jeg kan ikke benytte ICQ hvis jeg logger ind som en anden bruge - selv om denne er oprettet på ICQ og har skrive/læse adgang til ICQ kataloget. Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede niss Nybegynder
28. december 2000 - 13:12 #1
Har du husket at kører ICQ database converter??
Avatar billede slott_hansen Nybegynder
28. december 2000 - 13:15 #2
Nej, det har jeg ikke. Hvad skulle det hjælpe?
Avatar billede niss Nybegynder
28. december 2000 - 13:33 #3
Du får muligvis hele din database for den nye bruge med og kan måske løse dit problem , men husk at køre converter for den nye bruger og se om det hjælper...
Avatar billede niss Nybegynder
28. december 2000 - 13:34 #4
Hunsk lige at lukke icq ned når du gør det og start så icq igen..
Avatar billede slott_hansen Nybegynder
28. december 2000 - 22:17 #5
Jeg har nu prøvet at konvertere databasefilen og det forløb ganske fint. Men stadig væk når jeg logger ind som en anden bruger får jeg ikke lov til at benytte ICQ. Der kommer følgende fejl:
Can\'t create database indexfile.

Det forstår jeg ikke lige, da brugeren har fuld skrive ret til ICQ program folderen. Jeg har endda prøvet at give brugeren admin status og stadig samme problem.