Avatar billede syswatch Novice
22. september 2003 - 13:15 Der er 1 løsning

Proftpd med mysql virker ikke

Hey..
Jeg har prøvet at installere ProFtpd via ports systemet med mysql support.
Jeg har oprettet tabellen i databasen og indsat følgende i proftpd.conf filen.

SQLConnectInfo                proftpd@localhost brugernavn kodeher
SQLUserInfo                  ftp_users username password uid gid homedir shell
SQLAuthTypes                  PlainText
SQLAuthenticate              users*

Men når jeg prøver at connecte til den bliver forbindelsen lukket med det samme, og jeg er sikker på at den er startet. Jeg har på fornemmelsen at det er fordi den ikke kan connecte til databasen ordentlig, men hvad er min fejl så ?
Avatar billede syswatch Novice
26. september 2003 - 09:36 #1
Jeg har installeret uden SQL support... ! Lukker.