Avatar billede aner-intet Nybegynder
18. september 2003 - 12:58 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

Hvilken er billigst ?

Hej jeg har stofanet flexrate hvor jeg betaler 300 kr for 5000 mb om måneden men det er ik nok til mig så jeg har tænkt mig at det ska være en med fri surf.. Og hastigheden tæt på. Hvilke nogen er billigst hva har i hva giver i ?
Avatar billede chalde Seniormester
18. september 2003 - 13:46 #1
Avatar billede helmersen Nybegynder
18. september 2003 - 15:27 #2
Billigst er ikke altid bedst! Jeg kører CyberCity ADSL 512/512 for 595,- pr. md. Det kører stabilt og godt, og der er fri adgang til Cisco router som man selv kan sætte op som man vil (det styrer)!
Avatar billede arlet Juniormester
18. september 2003 - 16:00 #3
Stofa har da 512/128 til 425 kr.
Avatar billede chalde Seniormester
18. september 2003 - 16:04 #4
Avatar billede summer Mester
18. september 2003 - 19:03 #5
aner-intet er det ikke en 1024 kbit du har nu? For at være lidt nysgerrig, hvor meget regner du med ca. ud over de fastsatte 5000 mb
Avatar billede summer Mester
18. september 2003 - 19:10 #6
http://www.internetkvalitetsguide.dk sammenligner alle former for IT
Avatar billede aner-intet Nybegynder
19. september 2003 - 02:54 #7
Jo det er en 1024 kbit,  ja det ved jeg nu ik men vil ha "friheden" for jeg når altid grænsen..
Avatar billede aner-intet Nybegynder
19. september 2003 - 18:33 #8
Hvorfor stopper i ?? der er ingen som ¨får point her..
Avatar billede summer Mester
19. september 2003 - 19:50 #9
Avatar billede aner-intet Nybegynder
21. september 2003 - 11:59 #10
25 øre ? hallo Jeg følger reglerne det her er et enkelt spørgsmål som ikke kræver meget for at finde ud af det..
Avatar billede summer Mester
22. september 2003 - 09:40 #11
Så find selv ud af det. Du har så rigeligt fået værktøjet til det. Desuden er der ingen endegyldigt svar på dit spm. da der er er flere faktorer der spiller ind.
Avatar billede beierholm Nybegynder
22. september 2003 - 10:34 #12
hvis du bor en af de "rigtige" steder i landet kan man en 2mbit til 175 måneden det gir jeg for jeg har gvd
vælg cybercity adsl 2mbit
Avatar billede aner-intet Nybegynder
23. september 2003 - 12:23 #13
Summer det er skam ikke dig som skal bestemme om jeg selv ska finde ud af det, Og jo der er altid et endegyldigt svar når der er tale om priser.. Så stop din ubegrundede udtalelser.. Sådan nogen som dig er hverdagskost for mig. Summer det du har givet mig er ik noget jeg kan bruge..
Avatar billede summer Mester
23. september 2003 - 14:01 #14
aner-intet så er det tilfældigvis MIG der bestemmer hvor megen tid jeg orker at bruge på et spm. du så rigeligt har fået svar på. Og hermed kan du rende mig et vist sted med flabede optræden. Måske passer dit brugernavn meget godt til dig ;-)
Giv endelig de sølle 15 til en anden, eller tag dem selv. Kære venner.......
Avatar billede aner-intet Nybegynder
24. september 2003 - 13:39 #15
summer...

1. Du er anmeldt "Og hermed kan du rende mig et vist sted med flabede optræden"
2. Som du selv siger du bestemmer selv hvor langtid du vil bruge på et spr.
Avatar billede summer Mester
24. september 2003 - 18:01 #16
Din anmeldelse tager jeg med sindsro. Man behøver ikke følge ret mange af dine spm. for at se din "mindre" fine opførsel. Kære venner......
Avatar billede snowball Novice
26. september 2003 - 10:17 #17
summer: Hvis du ikke gider at bruge den tid det tager at svare ordentlig på et spørgsmål, så lad være med at begynde i det hele taget. Du bedes desuden også holde dine indlæg i en sober tone og uden at tale nedladende.

aner-intet: Inden du taler alt for højt om andres sprogbrug, så burde du lige "feje for egen dør" først !

Snowball / CoAdmin
Avatar billede summer Mester
26. september 2003 - 12:15 #18
snowball -> Taget til efterretning. aner-intet "pissede" mig af med hans vedblivende spm. som jeg mener han har fået besvaret godt og grundigt. Beklager - aner-intet er hermed blacklistet fra min side af.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
26. september 2003 - 14:13 #19
snowball det har vi 2 snakket om og jeg snakker med en sober tone det var fortid.. summer, hehe jeg er blacklistet af dig ? du var skam ingen nytte for mig. så go to hell.. og forresten det er godt du skrev "pissede"..
Avatar billede aner-intet Nybegynder
26. september 2003 - 14:15 #20
og snowball jeg synes det er for ringe han ikke bliver smidt her fra exp.dk
Avatar billede aner-intet Nybegynder
26. september 2003 - 14:19 #21
... for :

1. et han spammer "Hvis du ikke gider at bruge den tid det tager at svare ordentlig på et spørgsmål, så lad være med at begynde i det hele taget" (det synes jeg du har ret i.

2. Han sviner mig til "Og hermed kan du rende mig et vist sted"

3. Taler nedladende : "Måske passer dit brugernavn meget godt til dig ;-)"

Synes FANDME det er nok til at ende hans dage her i exp.dk
Avatar billede aner-intet Nybegynder
26. september 2003 - 14:19 #22
... ender
Avatar billede snowball Novice
26. september 2003 - 14:34 #23
aner-intet: "go to hell" går ikke ligefrem ind under sober og ikke nedladende tone!

Hvis du er utilfreds over min afgørelse, så kan du som altid skrive til admin på info@eksperten.dk og bede ham om at kigge på sagen. Men hvis, efter min mening, summer skal deaktiveres for det han har sagt her, så skulle du jo også ha' være deaktiveret i forbindelse med f.eks. http://www.eksperten.dk/spm/363442 ;)

Snowball
Avatar billede aner-intet Nybegynder
26. september 2003 - 14:37 #24
at sige rage det er ik et forkert ord hvis du gad at slå op i nudansk ordbog!!
Avatar billede snowball Novice
26. september 2003 - 14:44 #25
aner-intet: Nej, men det er f.eks. "kæfter fandme". Oven i det har du desuden tidligere fået 2 advarsler for dit sprogbrug.

Snowball
Avatar billede aner-intet Nybegynder
26. september 2003 - 14:51 #26
kæfter er da heller ik.. og fandme er ikke det vilde ? du overreagerer.

at kæfte er et andet ord for snakke ..slå det op...
Avatar billede snowball Novice
26. september 2003 - 14:53 #27
aner-intet: Der er ingen grund til at fortsætte denne samtale. Er du utilfreds, så klag som beskrevet i indlæget 14:34:32.

Snowball
Avatar billede aner-intet Nybegynder
26. september 2003 - 14:55 #28
snowball.. Nej det er der sådan set ikke, og det er os smart af dig at prøve at slutte den når du kan se jeg har ret i det.. Og jeg synes det er for ringe af dig at udnytte at du er co-admin.. For jeg havde faktisk ikke sagt noget forkert sidst. og for det andet anmelder JEG!! og DU hakker ned på mig Du er ikke objektiv Hvor latterligt af dig!
Avatar billede snowball Novice
26. september 2003 - 15:00 #29
aner-intet: Jeg mener overhovedet ikke du har ret, og jeg kan på ingen måde se hvordan jeg udnytter min CoAdmin status til andet end det den skal bruges til. Hvis jeg mente du havde ret havde jeg jo ikke henvendt mig til dig på den måde.

Snowball
Avatar billede aner-intet Nybegynder
26. september 2003 - 15:01 #30
Jeg gider ik spilde min tid du har din og jeg har min mening så bare stop den her..
Avatar billede helmersen Nybegynder
26. september 2003 - 15:55 #31
Jeg har kun 1 ting at sige efter at have læst de forskellige threads og under http://www.eksperten.dk/spm/363442 som snowball henviser til :

LOL !!! Utroligt at du ikke bare kan ignorere svar, som du selv finder mindre gode, uden at skulle fare op. Stedet her er for at hjælpe hinaden og ikke at komme med spydige kommentarer (som denne). Det er da lidt barnligt.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
26. september 2003 - 16:11 #32
Altid en der ska fedte for co-admin og denne gang er det helmersen, håber du får en pose "ris" for det el. hvordan du nu vil forstå det : )
Avatar billede summer Mester
26. september 2003 - 17:01 #33
helmersen du har fuldstændig ret. Det er aner-intet i en nøddeskal ;-)
Nå lad os komme videre.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
26. september 2003 - 17:05 #34
Snowball... hva har du at sige til det som summer siger nu ?
Avatar billede snowball Novice
26. september 2003 - 17:27 #35
aner-intet: Ingenting! Hvis jeg skulle sige noget om summer's kommentar, så skal jeg jo også til at sige noget om din kommentar om helmersen. Glem det nu drenge. Lig det bag jer og hjælp folk med deres spørgsmål i stedet for, for det her kommer der ikke noget fornuftigt ud af !

Snowball
Avatar billede aner-intet Nybegynder
26. september 2003 - 17:37 #36
Kæft man !! snowball... Hva har jeg nu SAGT ????? Hva fanden har jeg sagt forkert tag dig dog sammen man!
Avatar billede snowball Novice
26. september 2003 - 18:01 #37
aner-intet: "håber du får en pose "ris" for det" og "Det er aner-intet i en nøddeskal ;-)" går vel ind under den samme slags kommentar.

For 3. gang: Du har muligheden for at klage hvis der er noget du er utilfreds med. Jeg gider ikke "diskutere" det her mere.

Snowball
Avatar billede aner-intet Nybegynder
26. september 2003 - 18:02 #38
Snowball smut så.
Avatar billede summer Mester
26. september 2003 - 18:46 #39
aner-intet du skulle vel ikke hedde ram2 i et andet forum? Du behøves ikke svare ;-))
Avatar billede dmcn Praktikant
26. september 2003 - 19:14 #40
aner-intet: Læs 2.6 på www.exp.dk/regler.phtml.
"En coadmins beslutning skal altid efterleves øjeblikkeligt. Er du utilfreds med en beslutning, eller mener du, coadmin tager fejl eller vurderer på et forkert grundlag, så send en e-mail til info@eksperten.dk med din udlægning af sagen. Admin vil derefter vurdere sagen. Følges dette regelpunkt ikke, er det deaktiveringsgrundlag."
Sammenholdt med dine 2 advarsler for sprogbrug er du altså på nuværende tidspunkt ufatteligt tæt på en deaktivering. Tag det til dig, og overvej evt. om du skulle smutte ud og få noget frisk luft, så du kan køle lidt af.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
27. september 2003 - 22:30 #41
n0ormality det har jeg forstået, MEN! det jeg syner er lidt for latterligt er at det er forskelsbehandling, han bliver jo ved ham summer, Og nej jeg gider ik bruge min tid på at skrive det til admin, politiet kan man ikke anmelde til poliet, hvis du forstår jeg har ikke mere at sige, Hygge!
Avatar billede aner-intet Nybegynder
27. september 2003 - 22:30 #42
syner = synes
Avatar billede snowball Novice
28. september 2003 - 00:49 #43
aner-intet: Igen, husk og "fej for egen dør" inden du bevæger dig ud i sådan noget her. Summer fortsætter ikke mere end så mange andre, og da slet ikke mere end du selv gør i det spørgsmål jeg tidligere henviste til.

Snowball