Avatar billede purnas Nybegynder
17. september 2003 - 21:58 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvor kan man hente?

De her hoveder lignende dem her ---> http://messenger.msn.dk/Resource/Emoticons.aspx

Bare nogle andre hoveder??

Kan man det til msn 6.0 eller skal man have msnplus+?
Avatar billede omen Nybegynder
17. september 2003 - 22:01 #1
www.mess.be
Du kan godt have custom emotions med MSN 6, du behøver ikke plus!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. september 2003 - 01:22 #2
Har du ikke allerede dem i messenger 6 ?
Og en lille advarsel mht msnplus. Du kan sagtens installere det men du må IKKE sige ja til automatisk installation, da det vil fylde din computer med spyware. Vælger man den anden installationsform, får man mulighed for at sige nej til "sponsorprogrammet" og så er det en ren msnplus man får installeret. Kører selv med det.
Avatar billede purnas Nybegynder
18. september 2003 - 13:37 #3
Jeg har msn 6.0 men hvis jeg ikke behøves msn plus, gider jeg ikke at dl det.

Smid et svar tonnybrandt, så deler i pointene

Purnas
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. september 2003 - 14:01 #4
Her kommer et svar
Avatar billede purnas Nybegynder
18. september 2003 - 15:16 #5
godt nok, tak for svar og hjælp.

;-)

Purnas