Avatar billede johncleese Nybegynder
17. september 2003 - 09:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

program laver en fejl, Borland database engine

Hejsa.
jeg har kommet til at slette et database program og efter at have installeret det igen på en anden maskine, kommer den op og brokker sig med database engine fejl. ¨
jeg lod mærke til at der var installeret borland delphhi 5 på den gamle maskien hvor det virkede. men delphi har jeg ikke mere. men hva man man installere for at få den der borland database til at virke med det program. ?? jeg ved ik så meget om databaser... mange tak
Avatar billede johncleese Nybegynder
17. september 2003 - 10:20 #1
jeg har fundet ud af at jeg skal have en BDE version 5.01. men jeg kan kun finde upgrades/updates, også brokekr den sig over at den skal orginale skal være installeret.. hvor finder man en download bde version 5.00 eller 5.01?? og det skal ikke være upgrades..
Avatar billede johncleese Nybegynder
22. september 2003 - 08:48 #2
esfe