Avatar billede flappyflop Nybegynder
26. december 2000 - 00:27 Der er 44 kommentarer og
1 løsning

Jeg blir sindssyg...!!!!

Er der nogen måde at forhindre at mit fucked op skrivebord flytter alle ikonerne indenfor 800x600 området hver gang jeg skifter ned til den opløsning...??? (1280x1024 normalt).

Det er ret irriterende da mine iknoer har en bestemt opstilling, og derefter bliver rodet totalt sammen....

En løsnong vil være tiltrængt, da det er RET irriterende
Avatar billede nomiz Nybegynder
26. december 2000 - 00:30 #1
En løsning ville være, hvis du trækker lidt i \"denne computer\" og trækker den helt op i toppen.. Så slipper du, og wolla, du har en ny menu-bar.. Der kan du placere dine genveje, som du vil, og derved slette dem fra skrivebordet, hvilket også giver bedre ydelse på computeren.

/vh
Simon
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
26. december 2000 - 00:31 #2
Du kan ikke få windows til st positionere dine ikoner efter en bestemt opstilling efter skift af opløsningen.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
26. december 2000 - 00:32 #3
nomiz:> hvor henne giver det bedre ydelse ?
Avatar billede souledge Nybegynder
26. december 2000 - 00:34 #4
Kan du ikke bare holde dig fra 800x600?
Hvis man kører 1280x1024, så kører man vel 1280x1024, ikke?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
26. december 2000 - 00:35 #5
flappyflop> Husk dine åbne ? tilbage fra Oktober.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
26. december 2000 - 00:36 #6
souledge:> 1280x1024 er godt, men ikke hvis man f.eks. skal positionere noget på en pr. pixel. Så er 800x600 bedre.
Avatar billede lp Nybegynder
26. december 2000 - 00:38 #7
hvad er det du skal gøre siden du laver om i oplysning, er det en hjemmeside du skal teste eller hvordan......?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
26. december 2000 - 00:39 #8
Jeg kender til problemet, men der er vel ikke andet at gøre end at sætte ens ikoner oppe mod venstre hjørne!!!
Avatar billede lp Nybegynder
26. december 2000 - 00:39 #9
oplysning = opløsning, he he :-)
Avatar billede souledge Nybegynder
26. december 2000 - 00:43 #10
>Jeg kender til problemet, men der er vel ikke andet at gøre end at sætte ens ikoner oppe mod venstre hjørne!!!

...eller sætte Windows til at lave \"auto-arranger\", men det har nogle ulemper...
Avatar billede flappyflop Nybegynder
26. december 2000 - 09:57 #11
Jeg bruger også mit tv som skærm, derfor 800 - 600.

dette er også max opl. for tv\'et i driverne.

Jeg har 30 genveje, så de SKAL være på skrivebordet, ikke i en dum menu....,
Avatar billede lp Nybegynder
26. december 2000 - 13:01 #12
jeg har et lille program som hedder Size-O-Matic som kan lave skærmstørrelsen om på et vindue ved at programmet flyder i forgrunden og du kan så trykke på 800 X 600 knappen og derefter trykke på vinduet.........det er ret smart og virker upåklageligt på alle de vinduer jeg har prøvet indtil nu, fx.: UltaEdit, Outlook, IE og en masse andre Windows programmer.
Programmet ændrer blot størrelsen på det ene vindue og ikke på noget andet, vildt smart :-)

Var det noget at prøve det ?
Avatar billede flappyflop Nybegynder
26. december 2000 - 13:21 #13
det nytter ikke noget her, da når jeg skifter til tv, bliver ALT lavet om til 800x600, så tænk lidt inden du kommer med noget som ikke kan bruges ...
Avatar billede flappyflop Nybegynder
26. december 2000 - 13:22 #14
den sædvbanlige historie, en masse kommentarer, men intet brugbart...
Avatar billede lp Nybegynder
26. december 2000 - 13:25 #15
flappy fik lige et flop og faldte bagover.......du er da til grin....fortæl mig lige hvor jeg kan læse at det sker automatisk ?

jeg citerer dit spm:

<snip>
Er der nogen måde at forhindre at mit fucked op skrivebord flytter alle ikonerne indenfor 800x600 området hver gang jeg skifter ned til den opløsning...??? (1280x1024 normalt).
</snip>

Jeg prøvede på at hjælpe.....men det tror jeg det er slut nu, du er hermed tilføjet listen......
Avatar billede souledge Nybegynder
26. december 2000 - 13:30 #16
Flappyflop tag dig lige sammen.
Det er ved gud ikke eksperternes skyld at der ikke findes en løsning. Ex :
Du stiller dig op og spørger \"Kan jeg flyve?\", en masse svarer dig og siger nej, nogle argumentere endda for deres nej - du svarer indtil der er nogle som fortæller mig at jeg kan flyve, så får de ikke point! Dermed basta!

Hvis du ikke kan flyve, så kan du flyve - det er ikke fysikernes skyld - sådan er det bare.

Og kan du ikke skifte opløsning og stadig have orden i ikonerne, så er det kraft ed\'me ikke vores skyld din mide, klag da til Bill Gates og brok dig over hvorfor han definerede standard i kostørrelsen til 32x32 i slutningen af 80\'erne, og hvorfor han definerede 32-bit Windows brugerinterfacet som han gjorde i 1994 - og så håb på at han med et trylleslag kan lave det hele om i samtlige systemer og programmer inklusiv dine!
Avatar billede souledge Nybegynder
26. december 2000 - 13:48 #17
>Hvis du ikke kan flyve, så kan du flyve - det er ikke fysikernes skyld - sådan er det bare.

Rettelse : Hvis du ikke kan flyve, så kan du IKKE flyve - det er ikke fysikernes skyld - sådan er det bare.
Avatar billede flappyflop Nybegynder
26. december 2000 - 16:56 #18
Udgangspunktet i8 dette spørgsmål er at det IKKE kan lade sig gøre, jeg leder efter et bud på om, hvis det kan lade sig gøre,  - hvordan så...

Og så er der en eller anden kegle der uden at bruge hjernen - den med size o matic , der skriver en ubrugbar løsning, og hvis i tjekker spørgsmålene herinde, er der en masse ukvalificerede sinker herinde, dersvarer på alt for mange spørgsmål, med dårlige, og ubrugbare svar, som ikke kan bruges. Hvorfor gør de det...??? Muligvis for at virke vidende og kompentente, og kloge, men der er ikke noget værre end at stille et spørgsmål herinde, og vide at en masse fjolser vil komme med svar, der egentlig bare burde være ligegyldige kommentarer.

PRØV AT LÆGGE MÆRKE TIL HVOR MANGE IRRELEVANTE OG UBRUGELIGE KOMMENTARER OG SVAR DER ER TIL HVERT SPØRGSMÅL, SKRIV KUN HVIS I HAR EN LØSNNG, OG IKKE EN HURTIG UIGENNEMTÆNKT KOMMENTAR....
Avatar billede lp Nybegynder
26. december 2000 - 17:03 #19
HVIS DU IKKE KAN LIDE LUGTEN I BAGERIET MÅ DU FINDE EN ANDEN SLAGTER - FUT........

DU ER TIL GRIN OG ØNSKER HVIS IKKE DEN STORE FREMTID HERINDE - JEG TROR IKKE DU SKAL REGNE MED AT DER ER MANGE DER GIDER HJÆLPE DIG FREMOVER MED DIN INDSTILLING!

Desuden takker jeg da for udnævnelsen som \"Kegle\" - så er du en flopnar ?!??! som ikke kan finde ud af at stille et ordentligt spørgsmål - kan du ikke formulere dig ordentligt, men bare stiller et, for at bruge dine egne ord, ugennemtænkt spørgsmål: SÅ HOLD DIN KÆFT!! NARRØV!!!!
Avatar billede lp Nybegynder
26. december 2000 - 17:05 #20
hold kæft hvor er du egentlig til grin, jeg har læst den 3 gange nu og må indrømme at det er meget lang tid siden jeg har set et så dumt indlæg.......din slår dem ALLE.....hvis jeg stod overfor dig nu, tror jeg sq jeg ville finde pilleren frem og væde din bukser en smule.....
Avatar billede lp Nybegynder
26. december 2000 - 17:06 #21
og desuden har du skrevet dit spørgsmål forkert. det skal ikke være:
\"Jeg blir sindsyg...!!!!\"
men
\"Jeg ER sindsyg...!!!\"
Avatar billede kurtj Nybegynder
26. december 2000 - 17:08 #22
flappyflop>>Jeg kan da erindre et spm hvor svarene fik samme svada som du kommer med her.
Der viste det sig at virke som svarene beskrev det, ellers havde du vel ikke accepteret svaret.
Avatar billede flappyflop Nybegynder
26. december 2000 - 17:47 #23
Få jer et liv.....jeg har jo ret mht. at lp\'s kommentar ikke kunne bruges til noget, og så må mine kommentarer iøvrigt gøre ondt, siden i reagerer så stærkt, slap dog af tøser....
Avatar billede lp Nybegynder
26. december 2000 - 17:50 #24
jamen hvordan dælen skulle jeg vide at min hjælp ikke kunne bruges (hvor beskriver du at vinduet resizes automatisk når du starter dit billige lorte latterlige tv kort - såvidt jeg kan tyde står der at du manuelt skifter opløsning, fordi du er en idiot.....)
men det vil du jo ikke svare på, fordi du ikke kan......

smut nu med dig din idiot...tag til en psykolog, jeg tror han kan gøre meget for dig.....
Avatar billede kurtj Nybegynder
26. december 2000 - 19:12 #25
Næh, dine kommentarer gør overhovedet ikke ondt. Ikke på mig, for jeg er udemærket klar over jeg ikke er Expert. Men hvem er egentlig det?
Efterhånden har jeg den opfattelse, at har man prøvet det samme problem 2x (og fået det rettet)er man at regne som expert på det område.

Over and out.
Avatar billede maxburner Nybegynder
26. december 2000 - 21:39 #26
Jeg synes det er ret underholdende herinde *GGG*

Jeg er både enig og uenig med jer.. men det er selv op til en selv hvad man synes er rigtigt *GG*

Avatar billede flappyflop Nybegynder
26. december 2000 - 22:01 #27
Dette er faktisk lidt af et eksperiment fra min side...der er sjovt ,hvor det virker som om at folk her er kunstigt høflige, og hvis man så bryder den linie, så viser folk deres sande ansigt...rare og venlige, men siger man én dårlig ting, får man tofold tilbage, slap dog af, og se igennem fingrene med det (mit) slemme sprog....Det skulle næppe være som den amerikanske chat etikette, de er motherfucking hysteriske - Der skal da være plads til at bande, og at sige fuck dig til folk, men der er åbenbart nogle her, der er lidt snerpede....

LP : Don\'t have a cow, og hvis mit tvkort er billigt, er dit sandsynligvis gratis...

Så slap dog af, eller fuck jer allesammen, små psykoer
Avatar billede lp Nybegynder
26. december 2000 - 22:15 #28
jeg tror bare du lige er blevet ædru og har fundet ud af hvad det var for noget kage du fik skrevet......

<snip>
Der skal da være plads til at bande, og at sige fuck dig til folk,
</snip>

tak, det vil jeg så benytte mig af: \"FUCK DIG DIN LEDE FEDE NAR!!!!\"
Avatar billede lp Nybegynder
26. december 2000 - 22:16 #29
og ja du har ganske ret, mit tv kort er helt gratis, for jeg har intet....det har man et tv til, jeg sidder nok foran min pc, så jeg behøver sgu ikke sådan noget billigt gejl......
Avatar billede flappyflop Nybegynder
26. december 2000 - 22:41 #30
Alt hvad du siger falder tilbage på dig selv, sikkke en masse agressioner du har, hvad med at gå til boksning eller lignende,

Og til sidst : Fuck dig en milliard gange, fede naragtige totalspasser, og få dig et liv,
Avatar billede lp Nybegynder
26. december 2000 - 22:43 #31
hvem var det der startede ?

jeg har et fint liv......
Avatar billede maxburner Nybegynder
26. december 2000 - 22:45 #32
... og kampen fortsætter ....*GG*
Avatar billede souledge Nybegynder
26. december 2000 - 23:09 #33
...this is funny...

Flappyflop du skal være med i Robinson!

Du overholder da vist samtlige 10 krav :
1. Du er dum at høre på
2. Du kan bande
3. Du kan nok også bagtale
4. Du har ikke noget liv
5. Du kan sige en masse ting uden bund i
6. Du udtrykker dig uklart
7. Du elsker TV(kort)
8. Du har et godt navn(BT Overskrift - Robinson : Crappy Flappy Flopper)
9. Folk vil elske at hade dig
10. Du tror du har styr på det hele!
Avatar billede flappyflop Nybegynder
27. december 2000 - 01:08 #34
Souledge....Har det taget dig lang tid at finde på det navn....Er du gospelsanger, eller bare lam i roen som resten af fjolserne...
Avatar billede flwe Nybegynder
27. december 2000 - 16:31 #35
Jeg håber ikke at spørgsmålene bliver lagret på harddisk alt for lang tid, for denne her debat er både spild af tid og plads...
Avatar billede jd Nybegynder
27. december 2000 - 16:54 #36
souledge-> *LÅL - den var sq god!!
Avatar billede souledge Nybegynder
27. december 2000 - 22:48 #37
>Souledge....Har det taget dig lang tid at finde på det navn....

Nej, det var navnet på figuren som var med i det playstation-spil som kørte i baggrunden første gang jeg loggede på en chat. Så da jeg blev spurgt om hvad jeg ville \"Nickname\" mig selv, så tog jeg bare navnet på ham spil-figuren i kampspillet som hed \"SoulEdge\"...det hang så desværre ved i 2 år, og først for få måneder siden er jeg gået over til at nyt og noget bedre navn(syns jeg) som er MadiZone.
Mad for dig jeg kan virke \"gal\" til tider, iZone fordi det er et udtryk for Internet Zonen, og MadiZone fordi jeg er en stor fan af det australske band \"Madison Avenue\".
(Don\'t call me baby, Everything you need, m.fl.)
Det er simpelthen den mærkelige forklaring der til. Desværre tilbyder eksperten.dk ikke at man kan ændre sit brugernavn(ikke så vidt jeg har set, that is)

>LÅL - den var sq god!!

Ov! Så er vi 2 som synes den er sjov, hehe...

>Jeg håber ikke at spørgsmålene bliver lagret på harddisk alt for lang tid, for denne her debat er både spild af tid og plads...

Uden lidt krig engang imellem, så bliver alt det her nørd-venlighed kedeligt.
Det er et spil om point, men lidt flaming skal der også være plads til! :)
Avatar billede stampeair Nybegynder
30. december 2000 - 23:52 #38
Der findes programmer som kan gemme opsætningen på skrivebordet, jeg har et shareware program derhjemme, men er på nuværende tidspunkt på den forkerte side af storebælt, og jeg kan ikke huske hvad det hedder, men jeg tog lige et smut forbi Download.com, og fandt et shareware program, som måske kan bruges:
Det hedder Crowd Control

Og kan downloades her:

http://download.cnet.com/downloads/0-1461990-100-889639.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-21.889639

Avatar billede stampeair Nybegynder
30. december 2000 - 23:55 #39
PS.  Samme sker når jeg skal se DVD over mit fjernsyn, men da jeg kun har 5 ikoner/mapper på mit skrivebord, gider jeg ikke bruge et sådan program.
Avatar billede cp1 Nybegynder
31. december 2000 - 07:21 #40
her er det simpleste program til den slags og så er det freeware :))
http://www.rikster.co.uk/SaveDeskIPos.htm
mvh cp1
Avatar billede johannielsen Nybegynder
03. januar 2001 - 14:04 #41
----------->

OK, du bliver sindsyg......men træk venligst spørgsmålet tilbage, eller giv nogen point!!! Jeg hader de uafsluttede spøgsmål jeg deltager i!!!!
Avatar billede souledge Nybegynder
03. januar 2001 - 14:21 #42
Yep
Luk skidtet eller uddel point!

\"Der kommer nok et svar engang\" er jo ikke eksperten motto...
Avatar billede johannielsen Nybegynder
03. januar 2001 - 15:29 #43
------>souledge!!

TOTALT ENIG!!!
Avatar billede spilledjeavlen Nybegynder
08. januar 2001 - 19:00 #44
det er måske fordi at dine ikoner er sat på \"arranger atomatisk\"
Avatar billede cp1 Nybegynder
13. januar 2001 - 16:48 #45
du er en nar...