Avatar billede freimann Nybegynder
15. september 2003 - 12:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan få ut adresseliste?

Hei!
Jeg har en adresse liste på 10000 navn. Disse personene har meldt seg på via web.
Vårt trykkeri skal ha disse adresse listene, men de de vil har det i f.eks excel format og kun 500 stk per ark.
Jeg gjør spørringen på intranett og krysser av for navn, adresse etc. Den er da i htlm format, hvordan få denne inn i excel men 500 stk per ark?
Avatar billede overchord Nybegynder
15. september 2003 - 12:33 #1
Proev at kigge paa dette produkt som en loesning.
Organiseringen til 500/ark kan organiseres inde i Excel

http://www.churm.com/konvertr/
Avatar billede overchord Nybegynder
15. september 2003 - 12:34 #2
Avatar billede freimann Nybegynder
15. september 2003 - 12:41 #3
Jeg har ikke SQL databasen her, jeg kopierte med meg html adresse listen hjem!! Noen som vet om andre muligheter!!
Avatar billede pierrehusted Nybegynder
15. september 2003 - 14:17 #4
Hvis du har HTML dokumentet, så åbn det i en browser, marker teksten, tryk CTRL+Insert (for at kopiere), åbn Excel og tryk Shirt+Insert (indsæt).

Så har du adresselisten inde i Excel.

Hvis ikke det kan bruges, så lad os vide præcis hvilke data du har (og hvordan de er sat op) og hvilke data du gerne vil levere til trykkeriet.