Avatar billede mad53n Nybegynder
15. september 2003 - 10:41 Der er 2 kommentarer

Lyd Problem ?

Heysa ..

Jeg er ved at reparere en bærbar af mærket "Colima".

Den har SIS chipset, VGA, LAN, Audio osv.

Problemet er at jeg ikke har kunnet skaffe de originale drivere som fulgte med til systemet da min kammerat købte den.

Lyden på computeren virker fint, men den har en dille med pludseligt at skrue helt op for lyden.
Som hvis man fx. sidder og hører musik på lav styrke, så bliver lyden pludseligt meget høj.

Så vidt jeg kunne forstå på systemets opsætning inden jeg formaterede og installerede XP på den, havde den et lydprogram installeret som sørgede for at der ikke skete disse "lyd-svingninger".

Nogen der kan hjælpe?

//Mad53n
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
18. september 2003 - 14:04 #1
Hvis du ved hvad det program hed kan du jo prøve at søge på http://www.google.dk søg efter "download programmets navn"
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
18. september 2003 - 14:06 #2
Maybe on http://www.download.com (try)