Avatar billede overclocking Nybegynder
25. december 2000 - 20:55 Der er 7 kommentarer

apache server - timeout

hvad skal jeg gøre hvis jeg ikke vil have min apache server til ikke at lave en timeout??
Avatar billede mortenfn Nybegynder
25. december 2000 - 21:49 #1
ret i httpd.conf

Timeout 300

du kan enten sætte timeout højt eller slette linjen med #
Avatar billede mortenfn Nybegynder
25. december 2000 - 21:50 #2
#Timeout 300
Avatar billede overclocking Nybegynder
26. december 2000 - 12:05 #3
Jeg får stadig en timeout, har det noget med borwseren at gøre?
Avatar billede mortenfn Nybegynder
26. december 2000 - 12:54 #4
timeout instilles i serveren

Avatar billede mortenfn Nybegynder
26. december 2000 - 12:55 #5
der er også en timeout i brovseren - hvis den ikke finder det søgte
Avatar billede overclocking Nybegynder
28. december 2000 - 16:29 #6
kan man fjerne den?
Avatar billede bosse88 Nybegynder
09. januar 2001 - 18:22 #7
Er du sikker på at serveren er installeret korrekt??

sig mig, hvad system kører du med og hvilken version af apache bruger du?? (version 12 til win32 har nemlig nogle enkelte fejl)
prøv og hente version 14 patches på:http://www.apache.org/dist/binaries/win32/

hvis du har den eller det ikke virker så prøv at installere serveren igen

Apache var jo oprindeligt lavet til Unix og linux styresystemer windows platformen er ret ny for dem deres program kører jo stadig \"kun\" i beta versioner :o)