Avatar billede vialli09 Praktikant
13. september 2003 - 17:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sol-mail i msn

Nogen der ved hvordan jeg kan bruge min sol-mail i msn-messenger??? Skal man sætte det op på en special måde?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 17:18 #1
nej .. det skal du ikke ..
men du kan ikek bruge din sol mail i msn til at msn tjekker din mail om du har post.
hvis du vil have msn til det skal du have en mail hos msn.dk / msn.com / hotmail.com
Men hvis du bare vil bruge mailen til din bruger oprette du bare brugern med den mail
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
15. september 2003 - 12:26 #2
Der tager du fejl, jeg kan sagtens få hvilken som helst email til at køre på messenger... https://register.passport.net/reg.srf?ct=1063621422&tw=3600&ru=http://www.msn.dk/Default.asp%3FAth%3Di&lc=1030&cbid=3307&kv=5&id=3307&ts=-13&id=3307&sl=1 Kig derinde, udfyld hvad der skal udfyldes.. God fornøjelse :)
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
15. september 2003 - 12:29 #3
Hvis linket ikke virker, så prøv følgende:
https://login.passport.net/ppsecure/uisecure.srf?id=10
Klik dig ind på denne adresse, vælg 'Få en nu', udfyld det der skal udfyldes.. og voila :D
Avatar billede dr0zie Nybegynder
15. september 2003 - 15:26 #4
ja men du kan da ikke få msn til at tjekke om du har post på fx en outlook express mail eller en sol mail eller so on
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
15. september 2003 - 17:28 #5
Nej, det kan han ikke, men efter hvad jeg kunne læse, så var det heller ikke det han spurtgte til... Det kan ikke lade sig gøre at tjekke sin mail via messenger, sådan er det bare.. hehe
Avatar billede dr0zie Nybegynder
15. september 2003 - 20:23 #6
kan vi få feedback?
Avatar billede vialli09 Praktikant
16. september 2003 - 00:39 #7
Havde ikke lige fanget at man skulle registere mailen på den måde :). Tak for hjælpen