Avatar billede sexlir Nybegynder
13. september 2003 - 12:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Grosist søges der sælger reklameartikler

Jeg søger en grossist der sælger reklameartikler som lightere, kuglepenne, nøgleringe m.m.
Er der nogen af jer der kan hjælpe?
Avatar billede peet-49 Novice
13. september 2003 - 12:55 #1
Avatar billede sexlir Nybegynder
13. september 2003 - 13:19 #2
Tak for svaret peet49. Problemet er at de ikke sælger engos, eller det ses ikke på deres hjemmeside, de sælger den færdige vare. Det er ikke det jeg har brug for da jeg selv har alle maskinerne til at trykke med. Jeg har hidtil anbefalet et firma til mine kunder hvor de kunne få trykt deres reklame artikler, men da jeg nu selv har udstyret kan jeg lige så godt selv tjene de penge.
Avatar billede peet-49 Novice
13. september 2003 - 13:22 #3
De sælger engross, jeg bruger dem selv.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. september 2003 - 13:30 #4
peet49>Det kan godt være at de sælger engros, men de er ikke specielt billige.

/per
Avatar billede peet-49 Novice
13. september 2003 - 13:43 #5
De er altid til, at forhandle med. Jeg har brugt firmaet siden 1980, og har altid været tilfreds.
Hvis man altid går efter det absolut billigste, får man ikke købr noget.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. september 2003 - 13:46 #6
peet49>Dvs. at man kan prutte om prisen på god jydsk manér. :-)

/per
Avatar billede peet-49 Novice
13. september 2003 - 13:48 #7
Det gør jeg da alle steder, jeg handler, ellers får man aldrig rabat.
Avatar billede sexlir Nybegynder
14. september 2003 - 12:29 #8
peet49> Jeg må desværre også medgå at det firma du anbefaler er væsentlig dyrere end mange andre firmaer. Hvis du f.eks. tager deres Baron kuglepen tager de 2.95 pr. stk ved bestilling af 1000 stk. De 2 firmaer jeg normalt henviser mine kunder til, der tager den ene 1.90 og den anden 1.95. Den sidste pris gælder ved bestilling af 500 stk og den første ved bestilling af 1000 stk.
Da det er weekend kan jeg ikke kontakte firmaet du anbefaler, så det er da muligt at jeg vil få tilbudt en anden pris.
Jeg skulle nok have uddybet mit spørgsmål lidt mere så der ikke var tvivl om hvad jeg søgte. Så her kommer det.
Det jeg søger er en grosist der sælger kuglepenne, lightere og nøgleringe som jeg selv kan trykke logo eller lignende på for de af mine kunder ( som jeg kommer i kontakt med via mit IT og webservice firma ) som jeg på nuværende tidspunkt henviser til et andet firma for at få lavet de tryk de ønsker. Jeg kunne jo ligeså godt selv tjene de penge.
Betingelsen for at jeg selv kan gøre det er selvfølgelig at jeg kan skaffe de nævnte reklameartikler til en pris, der gør mig istand til at gøre det lige så billigt som dem jeg henviser mine kunder til. Jeg har selvfølgelig kontaktet de 2 firmaer jeg normalt henviser til og hørt om vi kunne finde en eller anden ordning, f.eks en lille andel af det beløb som de kunder jeg henviser køber for, eller give mig adgang til at købe reklameartiklerne gennem dem. Det første forslag vil de ikke høre tale om, men reklameartiklerne kan jeg da godt købe gennem dem. Problemet er bare at det er ikke meget billigere end hvis der var tryk på reklameartiklerne.
Som sagt er det reklameartikler til en fornuftig pris og kvalitet jeg søger.
Jeg kunne jo selvfølgelig selv importere de reklameartikler fra f.eks. østen, men det overstiger både mine evner og pengepung.
/erik
Avatar billede peet-49 Novice
14. september 2003 - 17:54 #9
Har du prøvet esselte
Avatar billede sexlir Nybegynder
14. september 2003 - 23:29 #10
peet49> Den med esselte ser ud til at være en god ide. Jeg vil kontakte den. Points er dine. Tak for svaret
Avatar billede peet-49 Novice
14. september 2003 - 23:30 #11
Selv tak.