Avatar billede Syska Mester
11. september 2003 - 11:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

OpenBSD 3.3 og jakarta-tomcat

Hey folk

Jeg har installeret overstående og det virker også fint, jeg kan bare ikke få Tomcat til at starte automatisk hver gang jeg genstarter den.....

Er der et tricks til at få det til at virke, det er ved at gå mig på nærverne....arghhh

// ouT
Avatar billede simonvalter Praktikant
11. september 2003 - 12:55 #1
nu kan jeg ikke huske hvad startup scriptet hedder i tomcat
men kan du ikke bare kalde det fra
/etc/rc.local ?
Avatar billede Syska Mester
11. september 2003 - 13:32 #2
jeg har prøvet at smide det ind i /etc/rc.local men der sker ikke noget, hvis jeg s bagefter kører "sh /etc/rc.local" så kan den godt starte det.

Er der ikke en måde så jeg kan se hvad den skriver når den starter op, jeg har ikke umidbart sat en skærm på så det er ikke en mulighed.

// ouT
Avatar billede simonvalter Praktikant
11. september 2003 - 13:42 #3
/path/script.sh >> & /path/fil.log
burde logge fejl
Avatar billede Syska Mester
11. september 2003 - 18:14 #4
så fejler den, den skriver at den forventede et "&"....
Avatar billede Syska Mester
11. september 2003 - 18:15 #5
hmmm, har lige haft en skærm på den, og kan se at den ser ud som om at den starter, men når jeg så logger ind og ser om den er startet er den ikke, det er noget sovs....
Avatar billede simonvalter Praktikant
11. september 2003 - 18:16 #6
hvad står der i dine logs for tomcat
Avatar billede simonvalter Praktikant
11. september 2003 - 18:16 #7
jeg vil gætte på at det er opsætningen af tomcat den er galt med.
Avatar billede mfalck Praktikant
16. september 2003 - 10:27 #8
kan det være at JAVA_HOME ikke er sat ved opstarten og den derfor ikke kan finde java ?
Avatar billede Syska Mester
09. juli 2004 - 18:06 #9
lukker