Avatar billede helle-k Nybegynder
10. september 2003 - 22:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PSP - ikoner til GIF og billeder

Hej

Mine ikoner til GIF og "faste" billeder i PSP er desværre blevet ens - som billeder.

Er der nogle, der kan hjælpe med fortælle, hvordan jeg ændre ikonet, så jeg kan se, at det er en gif?

Jeg kan ikke finde katogori PSP, men giver gerne 200 point.

Venlig hilsen
Helle
Avatar billede wickedd Juniormester
10. september 2003 - 22:42 #1
www.pspgrafik.dk -> Tror du vil få en del mere hjælp der :)
Avatar billede htm Nybegynder
10. september 2003 - 22:42 #2
Du kan også se forskel på dem ved at sætte filendelserne på for kendte filtyper

funktioner -> mappeindstillinger -> fanebladet vis -> fjern flueben i "skjul filtypenavnene for kendte filtyper"

Ellers hop over i fanebladet filtyper og find GIF-filer klik avanceret og tryk skift ikon!
Avatar billede helle-k Nybegynder
11. september 2003 - 00:20 #3
Jeg takker for forsøget, men jeg fandt ikke løsningen. Hvor skal jeg ændre mine indstillinger?

Alle tiders, at kunne spørge Eksperten - jeg kan se at I får point - jeg vil gerne give point, hvis I kan hjælpe mig, men vil selvfølgelig også gerne være seriøs.

Venlig hilsen
Helle
Avatar billede htm Nybegynder
11. september 2003 - 09:03 #4
helle-k>> Det skulle være de runder at du skal skifte ikoner på dine filer.

Du skal sikkert genstarte efter du har ændret ikonet - for at det træder i kraft.

Ellers hvad er det for indstillinger?

P.S. Hvorfor deler du point ud når du ikke har fået løst dit problem endnu?