Avatar billede skeleton Nybegynder
09. september 2003 - 13:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

start messenger i offline mode

Hejsa nogen der ved hvordan man starter messenger i offline mode.

Ver. 6
Avatar billede tobias_louv Nybegynder
09. september 2003 - 13:50 #1
Det kan du ikke
Avatar billede tobias_louv Nybegynder
09. september 2003 - 13:50 #2
Den går på internettet for at logge på
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2003 - 14:00 #3
Måske:

Funktioner -> Indsillinger -> Generalt -> Fjern krydset i "Tillad automatisk logon når du har forbindelse til internettet"
Avatar billede rangerbs Nybegynder
09. september 2003 - 14:04 #4
Det kan du sagtens :D har selv gjordt det

gå ind i start -> kør -> også skriv:  msconfig -> så tryk der hvor der står start og find "MsgPlus" fjern hakket i den og tryke anvend :D

mvh Ranger
Avatar billede tobias_louv Nybegynder
09. september 2003 - 14:10 #5
Undskyl du kan godt starte MSN, men ikke logge på
Avatar billede tobias_louv Nybegynder
09. september 2003 - 14:15 #6
MSN skulle da bere starte hvis den ikke gør det skal du (i Windows 98) gå ned i Start -> kør -> skrive msconfig -> trykke på start og finde "MsnMsgr" og sætte hak (i venstre side), hvis der ikke er noget
Avatar billede skeleton Nybegynder
09. september 2003 - 17:43 #7
I misforstår mit spg.
Messenger skal starte, men ikke i online mode derimod i ofline mode.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
09. september 2003 - 19:32 #8
Du kan ikke gøre det bare med msn .. men du kan downloade en lille patch, som giver dig den mulighed ..

http://msn.d1f.org/
Avatar billede knighten Nybegynder
10. september 2003 - 22:23 #9
Den patch er også god nok.... hvis man altså bruger den originale msn, dvs. engelsk og ikke nogen add's, hvis man derimod f.eks. har plus med og har msn på dansk kører det ikke.... Og hvis man altså gider at finde sig i at sætte sig offline når man vil være online og online når man vil være offline.
Men ideen er fed...
Man må bare håbe at det er en feature som Plus får på et tidspunkt
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
10. september 2003 - 23:25 #10
Jeg har msn 6 på dansk og Plus .. virker fint her
Avatar billede mette80 Nybegynder
03. august 2004 - 16:44 #11
hejsa!
et par af mine veninder har oprettet msn bruger konti på min com, før jeg kendte til gæste indskrivning. nu vil jeg gerne have dem fjernet. hvordan gør jeg det?
mvh. mette
Avatar billede knighten Nybegynder
03. august 2004 - 17:50 #12
Tror det er det her du leder efter...

MSN Messenger husker de e-mail adresser der har logget på førhen, hvis dette irriterer dig og du gerne vil have dem fjernet så gør følgende:

-DU skal være logget på som en administrator.

-Start>>Kontrolpanel>>Brugerkonti>>Klik på din bruger>>administration af dine gemte adgangkoder.

Hvis du sletter Passport.Net\* fjerner du automatisk logon