Avatar billede EIHP Juniormester
08. september 2003 - 22:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CS modeler til Maya

Jeg har ledt efter cs modeler til maya, men uden held...

En der ved hvor jeg kan finde dem?
Avatar billede zerohero Nybegynder
09. september 2003 - 01:21 #1
Langt de fleste modeller til spil bliver lavet i 3D Studio Max eller MilkShape. Det du kan gøre er derfor at downoade nogle CS modeller (eventuelt fra nogle af de mange CS-websites) af disse formater og finde et program der kan konvetere til Maya's format...

Held og Lykke
ZeroHero
Avatar billede EIHP Juniormester
09. september 2003 - 10:27 #2
Hvor kan jeg så finde sådan et program? JEg har kigget på google.. JEg kan kun finde Maya to MDL og ikke omvendt..
Avatar billede zerohero Nybegynder
09. september 2003 - 11:59 #3
3DWin konventere en masse forskellige formater blandt andet Mayas format...
Programmet er et commercielt program. Det vil sige at man skal betale for det.
Hvis det kun er et par gange du skal benytte dig af konventeringen er der vist en Trial tilgængeligt (så det heldigvis kan gøres ganske gratis!!!)...

http://www.tb-software.com/format_info.html

Held og Lykke
ZeroHero