Avatar billede voursez Nybegynder
08. september 2003 - 22:40 Der er 10 kommentarer

CS Problem

Hej. Jeg vidste ikke ligr hvor jeg ksulle oprette det her spørgsmål, så brok jerlige hvis det er forkert.

Jeg sidder med Half-Life, som jeg købte i dag, for at spille CS. Jeg glæder mig selvfølgelig til at komme hjem og prøve, men så let skal det ikk egå. Efter at have brugt 3-4 timer på at få det hele til at virke, logger jeg mig så en på en Noob-server. Den loader godt nok, lige indtil at spillet gør i gang. Så går den ud i den der load menu, og skriver:

BAD: 347:svc_bad
Host_error:CL_ParseServerMessage: Illegibleservermessage-svc_bad

Nogle forslag til at gøre? Eller så bare fortælle mig hvordan jeg kommer videre i Half-Life, efter den tingest er sprunget i luften. De render alle sammen rundt og siger, at de bliver tilbage og venter på mig. Det spørgsmål giver ingen point desværre :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. september 2003 - 22:43 #1
Og du har opgraeret både Hal Life og Counter Strike til sidste nye version????
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. september 2003 - 22:43 #2
opgraeret = opgraderet
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. september 2003 - 22:44 #3
Og du skriver at du har brugt 3-4 timer på at få det til at køre?
har du sa ændret i nogle indstillinger?
Avatar billede voursez Nybegynder
08. september 2003 - 22:46 #4
Jeg har opgraderet til CS 1.5, og Half-Life Det nyeste(kan ikke lige huske nummeret). Så der skulle ikke være nogle problemer der. Og jeg har vist heller ikke ændret på nogle indstllinger...
Avatar billede oktober Nybegynder
08. september 2003 - 22:54 #5
Download Half life det virker hver gang  :0) bare brug din egen adgangs til half life...

Nej et problem kan være at du ikke har et Anti cheat program som de fleste serverer kræver du skal have... en af de programmer kunne være Cheating-Death som man kan finde til gratis download fra nettet...  håber det hjælper
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. september 2003 - 22:57 #6
Afinstaller og reinstaller - eneste løsning, og så tager det jo kun ca, 30 min .
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. september 2003 - 22:57 #7
.
Avatar billede voursez Nybegynder
08. september 2003 - 23:01 #8
Takker. Jeg vil ikke rode mere med det i aften, men i morgen vil jeg lige prøve, og uddele nogle point.
Avatar billede andersenph Nybegynder
09. september 2003 - 08:25 #9
Inden du går i gang med at ominstallere, så prøv lige om du kan joine andre servere.
svc_bad er en misparsed message fra serveren. Det tyder jeg til at være en serverfejl og har som sådan ikke noget med klienten som du er i dette tilfælde.

Den der tingest der er sprunget i luften, hvis det er i starten af spillet, du mener, så skal du løbe tilbage, hvor du kom fra og finde en crowbar (koben)således at du kan slå glas itu, så behøver du vist ikke mere hjælp lige nu....

Btw. svc_bad har ikke noget med anticheat programmer at gøre.....
Avatar billede x-masman Nybegynder
09. september 2003 - 11:25 #10
Jeg har samme problem, men det er tilsyneladende ikke noget man kan gøre ved. (Man kan dog prøve at geninstallere). Jeg fandt dette:

F) Cl_parseservermessage returned svc_bad
This error is given when an invalid message is sent to the server. Type 'retry' in the console to connect back to the game.

Det jeg har gjort er at downloade cheating death fra www.unitedadmins.com og så connecte til servere, der kører denne anticheat. Der kan man sagtens komme igennem...
Hvilket godt kunne tyde på at det har noget med anti-cheat programmerne at gøre. For eksempel kunne man forestille sig at der er et anti-cheat program der køre på serveren som prøver at kalde en kommando for klient siden af anti-cheat programmet. Hvis dette ikke eksistere kan der vel komme en parse error.