Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
07. september 2003 - 19:04 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

Unlucke min mobil

Nogen der lvil unlucke min mobil?

Jeg har en Nokia 3510i med Debital abbn.

Koden ved *#06# er: 351528007207116

Jeg er ikke så tryg ved at bestille over diverse unlucking sites, så hvis en af jer kunne gøre det for mig ville det være perkeft!

Skriv til min mail hvis du vil hjælpe :D! jacob@cablenet.dk

Jeg betaler selvfølgelig for åbningen ... max 100 kr.

På forhånd tak
Avatar billede ird Praktikant
07. september 2003 - 19:08 #1
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. september 2003 - 19:08 #2
Avatar billede ellebaek Nybegynder
07. september 2003 - 19:12 #3
når du skal låse din telefon op, så får du en kode der skal tastes ind på telefonen. Derfor er der ikke andre der kan gøre det for dig...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. september 2003 - 19:20 #4
telefoner med debitel abonnement kan desværre ikke låses op gratis mere, så det er desværre ikke noget vi kan gøre for dig, da det koster penge.
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
07. september 2003 - 19:29 #5
Jeg ved godt at man ikke kan bestille koderne gratis mere .. men man kan overføre 100 kr til en konte og få koden tilsendt ... det er det jeg gerne ville have en af jer til at gøre ... det er derfor i skl kontakte mig på mail så kan vi snakke om det ... for er det sikkert man kan stole på dem der bare sige man skal overføre 100 kr og derefter får man tilsendt koden?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. september 2003 - 19:40 #6
Jamen hvorfor gøre det så besværligt, kan du ikke bare selv få din bank til det
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
07. september 2003 - 19:57 #7
Fordi jeg ike er sikker på om man virkelig kan stole på dem der kan locke dem op .... så ville det være bedre hvis en af jer havde noget erfaring med det og kune gøre det...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. september 2003 - 20:05 #8
Jamen jeg kan ikke rigtig se at det skulle være mere sikkert at bestille oplåsningen igennem en af os.

Men du kan være 100% rolig, det er fair nok, du har ingen grund til at være bange. Jeg mener endda at du hos gratis unlock blot får tilsendt et stykke kode som du skal indtaste på din telefon, men det kan du læse mere om på deres hjemmeside.
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
07. september 2003 - 20:09 #9
Hvad mener de med? Hvis din Mobiltelefon er låst til din teleoperatørs netværk skal du benytte følgende oplåsningskode:
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. september 2003 - 20:13 #10
At din telefon er låst betyder jo at du ikke kan benytte den med andre operatører end den telefonen er købt med, det vil sige at den er låst til din teleoperatørs netværk. For at låse den op skal du så bruge en oplåsningskode som du taster ind på telefonen, og den er låst op
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. september 2003 - 22:00 #11
På gratisunlock.dk får man denne genereret og man får ikke lov at vælge udbyder...
Hvis du alligevel vil prøve, så husk du kun har 5 forsøg!!!

Unlock kode genereret

Unlock koden til din mobil telefon er blevet genereret.

Bemærk: Alle informationer indtastes og bruges på eget ansvar og vi opfordre dig til, at læse denne vejledning igennem før brug.

1). Fjern simkortet fra din mobiltelefon.
2). Indtast koden(KODE 1) som er vist herunder.
3). Hvis det ikke virker, så prøv at indtaste koden(KODE 7).
4). Nu burde din mobiltelefon være oplåst.

Forklaring omkring hvordan man indtaster oplåsningskoden.
P: tryk på "*" knappen 3 gange
w: tryk på "*" knappen 4 gange
+: tryk på "*" knappen 2 gange

KODE1 = #pw+252345476015245+1#

KODE7 = #pw+104204124204003+7#

Bemærk : Hvis du indtaster forkert kode 5 gange vil det ikke længere være mulig at unlocke telefonen ved hjælp af unlock koder. Istedet låses telefonen og der skal bruges et kabel.
Denne service bruges på eget ansvar.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. september 2003 - 22:05 #12
john_stigers >> hvor har du denne kode fra ?
Avatar billede jeoparty Nybegynder
08. september 2003 - 00:54 #13
det er en standard unlocking gennem www.gratisunlock.dk. den generere en kode ved du intaster model etc. og så laver den en kode til dig
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. september 2003 - 21:44 #14
jakobclausen> læs nr. 2 ord i min kommentar ;)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. september 2003 - 21:48 #15
john_stigers >> Ja det ved jeg godt , men kunne ikke lige helt se hvordan du havde fundet den på gratisunlock.dk, men det har jeg fundet ud af.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. september 2003 - 21:51 #16
;)
Avatar billede raarup Nybegynder
02. november 2003 - 09:38 #17
#pw+819221036743514+1#
#pw+704350326244445+7#

Det er de her koder du skal bruge..Tag simkortet ud og tast disse her koder ind så r den åbnet
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
23. marts 2004 - 11:33 #18
Intet de det virkede - men fik en unlucker til at gøre det for 50 kr over nettet. Virkede fint! Lukker!