Avatar billede carstone Praktikant
04. september 2003 - 22:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med digicam og 64mbSD-kort

Heysa!
Jeg har lige købt dether JVC digicam.
når jeg så har taget nogle bilelder og sætter det i min på (som køre win XP pro sp1) kommer der en lille box frem, og jeg ka så kopiere mine billeder til PCen.
Men så når jeg sætter mit xtra 64mb SDkort i og tar billeder med det, vil den ikk kopiere mine billeder!!? den kommer med følgene besked:

www.carstone.frac.dk/camprob.jpg

Vi satte cammet i min storebrors PC og det funkede UDEN problemer. han har samme styresystem som mig.

Jeg har prøvet at fjerne driveren og installere den igen, men uden hjælp. Driveren er automatisk med i windows, så den sku ik installeres fra CD.

hjælp tak!!
Avatar billede carstone Praktikant
04. september 2003 - 22:37 #1
Og cammet kræver USB 1.1 og det mener jeg at jeg har. min storebros com er meget ældre end min og der duede det jo.. så burrde dú på min også..
Avatar billede carstone Praktikant
05. september 2003 - 21:42 #2
kom nu!
Avatar billede carstone Praktikant
17. september 2003 - 20:30 #3
Nu dur det ^o)