Avatar billede mickeyboy Nybegynder
03. september 2003 - 10:47 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Pattern til erig?

Hej

Jeg har set mange indlæg, hvor man anvender ereg(...) til kontrol af email-adresser m.m.

http://dk.php.net/manual/en/function.ereg.php har jeg fundet beskrivelsen af funktionen, men desværre mangler jeg beskrivelsen af "pattern", som jeg ikke har kunnet finde i dokumentationen.

Håber en af jer kan hjælpe mig, så jeg selv kan lave mine patterns.
Avatar billede avminarm Juniormester
03. september 2003 - 11:15 #2
Avatar billede mickeyboy Nybegynder
03. september 2003 - 12:04 #3
Hej detox og avminarm

Mange tak for jeres svar. Glæder mig allerede til at arbejde med patterns.
Kan I ikke begge smide et svar, så jeg kan fordele nogle point og afslutte dette spørgsmål?

Mvh
mig :-)
Avatar billede avminarm Juniormester
03. september 2003 - 12:28 #4
ok
Avatar billede detox Nybegynder
03. september 2003 - 17:24 #5
Good luck. c",)
Avatar billede avminarm Juniormester
04. september 2003 - 10:33 #6
detox>> sjov smily