Avatar billede daffey Nybegynder
02. september 2003 - 15:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logitech web cam kan ikke finde den mappe den skal gemme i?

Hej
Har lige installeret et billigt logitech webcam på min xp, men når jeg vil tage et billede eller optage lidt film siger den: Unable to save picture to: C:/docu.... (sti)

nogen der har et bud?

Mvh
daffey
Avatar billede wacked Nybegynder
02. september 2003 - 15:12 #1
hvad med afinstallere og instalelre igen og så vælge en sti der duer
Avatar billede robotten Praktikant
02. september 2003 - 15:13 #2
Har du mulighed for i indstillingerne i webcam programmet, at vælge hvor filerne skal ligge?
Avatar billede daffey Nybegynder
03. september 2003 - 22:10 #3
Wacked kom tættest på... afinstallerede og installerede en ny vers.
Avatar billede daffey Nybegynder
03. september 2003 - 22:10 #4
såeh kom med et svar wacked ;)
Avatar billede wacked Nybegynder
04. september 2003 - 09:24 #5
wacked havd med at afinstallere og installere igen (måske med en ny version) ;)