Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. december 2000 - 20:19 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Admin endnu en dobbelgænger afsløret

Jeg sad lidt og gloede på det her spørgsmål...

http://www.eksperten.dk/spm/39274

Og pludselig slog det mig... Den der er-mail adresse er sgu da bekendt. Og jo sørme om den ikke også findes på www.jrosenberg.subnet.dk . Tilhørende brugeren rosenberg.

Tidligere med navne som jrosenberg og webtoyou har han udvist en særdeles uhyggelig svær grad af personlighedsspaltning og mangel på respekt for eksperten regler.

http://www.eksperten.dk/spm/35520
http://www.eksperten.dk/spm/34850

/Nikolaj
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. december 2000 - 21:35 #1
Hov Hov. Han skal da have lov til at starte forfra. Så han kan vise at han har fattet at reglerne for ordentlig opførsel også gælder for ham.
Hvis han så snyder igen skal han slettes igen. og måske igen igen. Indtil han fatter det.
imakeweb2u er en ny bruger og skal have sin chance.

mvh JakobA
Avatar billede saubermacher Nybegynder
20. december 2000 - 21:39 #2
Han har oprettet det samme spørgsmål flere gange - efter at være blevet logget af... eller hvad?

Prøv at gøre ham opmærksom på det og så lade ham gå lidt endnu. Det kan jo være at han bare havde glemt det.

En gang i mellem er der altså lidt tendens til lynjustits her på eksperten. Jeg er selv blevet logget af uden grund engang.

Advar ham og se om ikke han fatter det.
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. december 2000 - 21:40 #3
Avatar billede repsac Nybegynder
20. december 2000 - 21:55 #4
saubermacher  >> kan jeg godt huske!

Det er da - for det første - dybt usportsligt og for det andet; hvad fa\'en skulle man bruge det til? - Stille spørgsmål fra det ene sted og besvare fra det andet?
  - så er det jo for at få flest mulige point og hvem fa\'en går så højt op i de point (ud over dem på top 10)?

At man kan få sig selv til noget sådant ... fatter man ikke.

//Repsac\\\\

PS. Men husk nu alligevel ... døm ikke for hurtigt (saubermacher) ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. december 2000 - 23:17 #5
Da Rosenberg eller jrosenberg eller webtoyou i sin tid fjollede rundt med sine mange brugere var jeg en af de store fortalere for at give ham en chance til. Den chance har han bare ikke grebet og så må det være ud...

I det her tilfælde synes jeg det ekstra pinligt netop fordi han op til flere gange er blevet mindet om reglerne og derfor vist må være løbet tør for undskyldninger....

/Nikolaj
Avatar billede saubermacher Nybegynder
21. december 2000 - 08:10 #6
OK - i så fald er jeg også tilhænger af at smide ham ud, men det hjælper jo ikke på noget. Vendelelev14/gurumatrosen er jo også online igen. Han opfører sig dog ordentligt igen nu, men man kan jo ikke gøre noget imod sådan nogle - uanset hvor mange gange ham bliver logget af - så bliver ham jo bare ved.
Avatar billede numse-nissen Nybegynder
23. december 2000 - 19:16 #7
I siger allesammen at det er så unødvendigt med point her på eksperten. Men hvorfor så beskæftige jer så meget med om folk snyder?

Hvad får de ud af det? Jo, de får en masse point. Men det var I jo ligeglade med.

Det hænger ikke rigtigt sammen....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. december 2000 - 23:57 #8
Numse.nissen

Point er vores eneste prestige her på www.eksperten.dk og en af de ting derer med til at ødelægge pointsystemet her er fuskere... der for er absolut ikke ligeglade. Det handler altså ikke kun om point. Vi kæmper fandeme hårdt om de point - så hvorfor skal vi lade andre fuske sig igennem systeme... Nej, det holder ikke!

/Nikolaj
Avatar billede engrob Nybegynder
24. december 2000 - 00:07 #9
Hold kæft hvor er han egentlig også god til engelsk:

imakewebTOyou
:)

God jul allesammen
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. december 2000 - 00:22 #10
engrob....

Du har ret det er ikke lige helt efter bogen...., men ok... jeg kunne heller ikke stave i mit sidste indlæg...
Avatar billede numse-nissen Nybegynder
26. december 2000 - 20:04 #11
Nå ja. Den uvuderlige prestige.

Uden sammeligninger i øvrigt, må jeg ærligt indrømme at jeg ikke nærer den samme kærlighed overfor pointene som i gør. ( Sandsynligvis fordi jeg ikke har nogen )

Men kig lige ind forbi www.eksperten.dk/39927 og giv jeres mening til kende.

Her har jeg sat en lille diskussion op omkring det spetakulere pointsystem.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. januar 2001 - 15:48 #12
Admin... Jeg vil gerne ha´ lukket det hersens... så stik lige et svar ikk´??

/Nikolaj