Avatar billede netraider Nybegynder
31. august 2003 - 10:46 Der er 8 kommentarer

MSN 6 Crash

Normalt bruger jeg trillian til håndtere msn. Men skifter engang imellem til msn 6, nu er der bare det at msn 6 er begyndt at crashe så snart den er logget på? Nogen der kender problemet..og evt kender en fix til det?
Avatar billede bdf Mester
31. august 2003 - 10:50 #1
Ja tak!
Hvis nogle sender mig et link og jeg trykker på det fucker MSN op!!!
Avatar billede ronni112 Nybegynder
11. september 2003 - 14:23 #2
Slet Trillian, og geninstaller MSN 6.0...
Har selv kun haft problemer med Trillian når den skal fatte der også findes andre programmer end den...
Avatar billede htmlkongen Novice
15. september 2003 - 14:16 #3
Trillian er under alt kritik. Specielt hvis flere skriver på en gang!!! Slet det !! og som Ronni112 siger genindstaller MSN
Avatar billede htmlkongen Novice
02. oktober 2003 - 22:20 #4
Lukketid? :)
Avatar billede netraider Nybegynder
07. oktober 2003 - 20:44 #5
Hehe..well..slet trillian..næppe det er fandme den bedste IM klient jeg er stødt på, og det hjælper btw ikke :)
Avatar billede netraider Nybegynder
07. oktober 2003 - 20:44 #6
Hehe...og forresten har jeg aldrig hørt kritik fra nogen andre end dig htmlkongen omkring trillian..og i 2'eren spiller det fint med flere i en samtale :D
Avatar billede ronni112 Nybegynder
08. oktober 2003 - 09:39 #7
Microsoft beskriver i en artikel problemet med MSN 6.0.
Det opstår fordi Trillian "ikke vil lade MSN arbejde"...
Hvis du prøver at slette Trillian, eller ihvertfald lukke det HELT, og så geninstallere MSN 6.0, så burde problemet blive løst.
Det er ihvertfald den løsning Microsoft selv giver, i deres artikel om det...
Det er ikke sikkert alle brugere der benytter begge dele får problemerne, men mange gør. Det hjalp ihvertfald mig.
"The problem is that Trillian, is trying to use same files (in windowsmap) as MSN use. When to programs is trying to use same file, at same time the program will shut down......."
Så prøv nu at gøre som både mig og htmlkongen fortæller. Jeg er ret sikker på du ikke har prøvet...
Anyway, så prøv evt. at fjerne MSN 6.0 og geninstallere den. Hvis det ikke hjælper, og det heller ikke hjælper at slette Trillian, er det nok din computer den er gal med. Prøv at virusscanne.
For det er ikke MSN 6.0 der fejler noget så. Så er det din computer :)
Avatar billede ronni112 Nybegynder
08. oktober 2003 - 09:40 #8
Og nej det er ikke direkte citat fra Microsoft, men sådan som jeg husker teksten...