Avatar billede zhatten Nybegynder
20. december 2000 - 17:30 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Opførelse !!!!!!!!!!!

Jeg synes det her er helt uacceptabelt :

http://www.eksperten.dk/spm/37413

flurt har før været lidt hård i sproget.
og han siger enda han kan skaffe points af en af sine venner, men det er jo ulovligt hvis de overfører.

Og **** han har lige fået et chat system til 1500 points af mig :*( det har han ***** ikke fortjent.

- Zhatten
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2000 - 17:31 #1
Enig
Avatar billede timsen Nybegynder
20. december 2000 - 17:32 #2
Me too
Avatar billede kirsten Nybegynder
20. december 2000 - 17:34 #3
klart, det er sgu for slukket!
Avatar billede klas Juniormester
20. december 2000 - 17:36 #4
Hans kammerat kan da bare oprette spørgsmålet .. så er der vel intet ulovligt i det!

ADMIN ::  Kan i ikke snart lave en kategori til snyd . .Gidder ikke sidde og se på alle de snyd spørgsmål mere - Der er jo alt for meget opmærksomhed omkring det - Hvis nu folk ville lade være med at anmelde / beskylde snyd ved hver given lejlighed ville der heller ikke være så meget snyd ..
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. december 2000 - 17:38 #5
klas, det kan jeg ikke følge dig i, hvis en tyv stjæler en taske og du ikke melder ham tror du så han stopper ?

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. december 2000 - 17:41 #6
så vil han jo blot blive ved, da der ikke sker noget, det med hans kammerat bare kan oprette et spm. ja så skulle det være på 600 eller sådan noget da det var det som flurt manglede, og det ville nok se lidt underligt ud hvis der var flere end flurt der svarede og alle de 600 points gik til ham.

- Zhatten
Avatar billede klas Juniormester
20. december 2000 - 17:41 #7
Der er selvfølgelig visse spørgsmål der er \"rigtig\" snyd . .men mange af dem vi ser er jo fordi folk synes det er sjovt.

Jeg ser intet snyd i det omtalte spørgsmål ..  Hvis jeg skulle bruge et script til min side og en eller anden gut ville have 1000 points for det, som jeg ikke havde .. Så Er der da ikke noget i bejen for at en kammerat opretter et spørgsmål hvor han vil have samme script ??
Avatar billede klas Juniormester
20. december 2000 - 17:42 #8
Jeg har da før fået en til at smide points i puljen til et spørgsmål . . Hvis nu begge personer kan bruge scriptet så er det helt ok!
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. december 2000 - 17:46 #9
jeg siger heller ikke der er snyd... og hvis du læser dig til det kan jeg godt omformulere mig.

Hvis de skulle overfører ville det være snyd <- i denne sætning indgår der intet om at de har gjort det blot at hvis de gjorde det.

Desuden, er det mest flurt\'s sprog jeg hentyder til :

bla. denne kommetar :

Accepteret svar fra flurt
Point : 100
14/12 2000 18:53:41     Hmm fuck jer

- Zhatten
Avatar billede klas Juniormester
20. december 2000 - 17:51 #10
ok :)
Avatar billede emileej Nybegynder
21. december 2000 - 23:06 #11
Der burde udstedes \"gule kort\", for et såddan sprog på et offentligt sted som eksperten! Jeg gidder *biib* ikke at sidde og læse såddan noget *biib*...

>:[
Avatar billede numse-nissen Nybegynder
23. december 2000 - 19:28 #12
Jeg har læst jeres lille debat med stor interresse.

For 10 min siden oprettede jeg et meget relevant spørgsmål. Prøv lige at ligge en komentar.

www.eksperten.dk/spm/39927
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. december 2000 - 19:44 #13
Jeg var lige ved at sige ban ham, men jeg tror jeg har spillet for meget CS..
Ej, sådan en spade burde smides ud af eksperten.dk!

/vh
Simon
Avatar billede suckz Nybegynder
17. april 2001 - 15:33 #14
Fuck nogen nar hoveder i er ..!!!
Avatar billede emileej Nybegynder
18. april 2001 - 17:31 #15
Hva\' fanden er dit problem?! Du er måske den berømte ven til flurt? - Hvis du er, gælder min kommentar til ham også dig - ellers bland dig uden om!

Kommentar indlagt på: http://www.eksperten.dk/spm/37413

Jeg er fucking træt af de TABERE der snydder herinde! >:-[

E-)mil