Avatar billede xa66 Nybegynder
29. august 2003 - 22:09 Der er 2 kommentarer

Ricoh Caplio RR30 Drivere til Digital kamera savnes

Hej...
Jeg er kommet til at smide min driver cd til mit Ricoh Caplio RR 30 væk.
Er der mon en venlig sjæl der har et sådan kamera, som vil sende mig en CD ? Vil hellere end gerne betale for den. ;o)
Jeg har søgt på drivere på Ricoh´s homepage i flere lande.
Det ser ud som om der ligger en ver. rr30soft_1005.exe.
Men dette er altså en update. Så glem det svar ;o)
Håber at kunne få hjælp her igennem.
Mick.
Avatar billede batting Nybegynder
30. august 2003 - 01:25 #1
Hej xa66

Jeg har fundet en site der gerne skulle have hvad du mangler.
http://www.ricohpmmc.com/1/camera.asp

Her tastede jeg WIN XP og Caplio RR30 og fik denne side
http://www.ricohpmmc.com/downloads/1/camera/rr30/winxp/rr30wxp.asp

Der er link til flere andre styresystemer, samt manualer til kameraet
Avatar billede thopia Nybegynder
17. oktober 2003 - 23:45 #2
Havdi,

Du har endnu en mulighed, som mange ikke tænker på: en kortlæser! Hvis du ofrer 150 kr. kan du hvor som helst og næsten når som helst få dine billeder lagt fra kamera til flash-disk eller cd-rom (brænder har efterhånden alle, også internet-cafer i udlandet).
Jeg har også sådan et kamera magen til dit, og må sige at det tager OK billeder