Avatar billede coladrenge Nybegynder
29. august 2003 - 21:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mail med RTF

Hej

Er der nogen som har et eksempel på hvordan man sender et mail fra sit program - hvor beskeden er i RTF format.
Skal være uafhængig af hvilket mail program som findes på maskinen. Skal bruges sammen med WPTools
Avatar billede jma001 Nybegynder
29. august 2003 - 22:03 #1
Hej

En specifikation på RTF er tilgængelig på adressen:
ftp://x2ftp.oulu.fi/pub/msdos/programming/formats/rtfspec.zip
Avatar billede doc404 Novice
30. august 2003 - 02:05 #2
Jeg tror ikke du slipper for først at konverterer det til HTML og så sende det via en SMTP klient, f.eks. lavet med Indy komponenterne.

Du kan sikkert finde en million komponenter, der kan konverterer fra RTF til HTML, for det er det eneste du kan være nogenlunde sikker på modtageren forstår.
Avatar billede coladrenge Nybegynder
31. august 2003 - 15:09 #3
hej

Kan i ikke oprette et spørgsmål hver så deler i point.
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
31. august 2003 - 15:51 #4
Avatar billede doc404 Novice
31. august 2003 - 17:35 #5
;-)