Avatar billede overclocking Nybegynder
20. december 2000 - 14:10 Der er 4 kommentarer

3D programmer

Hvor kan jeg finde en trial eller fuld version af Vecta 3D eller et lign. program
Avatar billede overclocking Nybegynder
20. december 2000 - 14:18 #1
Jeg har fundet en gammel version af vecta 3d på download.com, men er der så nogen der ved hvor jeg kan downloade en nyere version
Avatar billede jimsim Nybegynder
20. december 2000 - 14:38 #2
Den nyeste version er 1.1, og du kan hente den her: http://www.vecta3d.com/
Avatar billede alsace Nybegynder
20. december 2000 - 14:54 #3
Måske ikke så vigtigt, men det ser da ud som om at det kun er en version 1.0 af vectra 3d der kan købes (hvis man vil have det som standalone). V1.1 er hvis man får det i form af en 3D Studio Max plug-in.
Avatar billede chimaera Nybegynder
12. januar 2001 - 09:22 #4
Den nyeste og bedste version af programmet findes selvfølgelig på deres oficielle hjemmeside...

www.vecta3d.com

Der skal det bare downloades, og så skulle det være lige til at gå til, det var sådan jeg gjorde.....=)