Avatar billede djarnis Nybegynder
28. august 2003 - 12:08 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hent data fra SQL view VIA ASP

Hejsan,

Jeg prøver på at hente data ud af en MS SQL Database igennem et VIEW, men jeg har ikke rigtigt kunne få noget data ud. Er der nogen som har et eksempel på, hvordan man henter data ud fra et VIEW? Noget ala SELECT * FROM vMyView?

Thx ;)
Avatar billede ursusquietus Nybegynder
28. august 2003 - 13:05 #1
Ikke noget mystisk her. Det skal behandles noejagtigt som et table. Saa ja, SELECT * FROM vMyView :)
Avatar billede kichian Nybegynder
28. august 2003 - 13:07 #2
Data hentes fra et view som de hentes fra en tabel. Et view er i princippet en pseudo-tabel.
Så det er samme kode til at hente data fra et view. Er du sikker på at dit view returnerer data?
Avatar billede djarnis Nybegynder
28. august 2003 - 13:10 #3
Ja, fandt ud af at det skulle hentes som en alm. tabel. Men jeg får intet data retur ;)

Tak for svarende ;)