Avatar billede thomaspape Nybegynder
27. august 2003 - 18:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se billeder på en specifik hjemmeside - men kan på andre

Jeg har udarbejdet en hjemmeside www.helgolandwindsurfers.dk - jeg har oprettet et bibliotek, med photoshare, jeg kan ikke se fotos i biblioteket, ej heller i den lille "reklame" der er på hjemmesidens forside.

Jeg har været på min arbejdspc i dag, og der er ingen problemer, ej heller på min søsters ! - Men min egen PC kan ikke vise billeder, men kun på den ovennævnte side. Jeg har været inde på andre sider og der er ingen problemer !! -  Der er et rødt kryds, og jeg har prøvet alt det med at slette cookies, offline indhold osv.

Jeg håber på lidt hjælp.

Tak Thomas
Avatar billede aovergaard Nybegynder
27. august 2003 - 19:02 #1
Prøv at slette dine temp Internet filer.
Avatar billede andersenph Nybegynder
27. august 2003 - 19:03 #2
Har du java på din maskine derhjemme?
Det kan være det er derfor at du ikke kan se sitet korrekt.
Flot site ellers :0)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
27. august 2003 - 19:04 #3
Du kan også lige tjekke dette: Funktioner - Internetindstillinger - Fanebladet Avanceret - Under Multimedier - tjek der er en vinge i vis billeder.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
27. august 2003 - 19:07 #4
Når jeg går ind på denne side, så får jeg et rødt kryds i øverste højre hjørne. Der hvor der er et billedegalleri. Det er fordi den person som har lagt hjemmesiden ind, har glemt at oploade dette da han/hun oploadede siden. Det er en fejl som du ikke kan gøre noget ved, det er simpelthen fordi den er forkert oploadet.
Avatar billede thomaspape Nybegynder
27. august 2003 - 19:08 #5
Hej begge.
Tak for forslag.

Jeg har slettet temp filer og der er flue i "vis billeder.

Jeg har sågar opdateret med IE 6,0 og også prøvet at dowloade Opera. Men intet hjælper. Men det sjove er jo at jeg kan se andre sider der er oprettet med postnuke / php - men den eneste side jeg ikke kan se er min egen !

Det virker underligt.

Tak for rosen.
Avatar billede andersenph Nybegynder
27. august 2003 - 19:15 #6
Ked af at jeg ikke kunne hjælpe :0(
Avatar billede aovergaard Nybegynder
27. august 2003 - 19:21 #7
Der måske en sidste ting som kan hjælpe dig. Prøv at køre en repair af dit styresystem. Nu ved jeg jo ikke lige hvilket et du kører med.
Prøv først at gå i start - kør - skriv - sfc /scannow du skal have din Windows cd i mens du gør det. Den vil så tjekke om du mangler nogle systemfiler, og sætte dem ind hvis du ikke gør. Hjælper dette ikke så prøv at køre en fuldstændig repair at dit system. Ikke en ny installation, bare repair. Husk at tage backup af vigtige filer for en sikkerheds skyld, såsom dit post, konti adresser foretrukne og hvad du nu ellers nødig vil undvære;)
Avatar billede thomaspape Nybegynder
27. august 2003 - 19:26 #8
Tja, men forstår så ikke hvorfor jeg kan se alle hjemmesider undtagen min egen som jeg selv har udarbejdet. !!!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
27. august 2003 - 19:42 #9
Tja det kan jeg godt forstå. Men du kunne jo også prøve at oploade igen, for der er flere billeder som mangler. Der mangler i dit galleri, og der mangler billeder i vejret. Så du kunne jo også starte der. Du må have lavet nogle små dumme fejl undervejs, og det er jo desværre let at komme til at gøre.
Er forøvrig ening med andersenph i at det ellers er en flot hjemmeside.
Avatar billede John8300 Nybegynder
09. november 2012 - 16:16 #10
Hej
Har lige fået en henvendels om samme problem fra min søster, - hun har fået ny pc. med win7, og kan ikke sa alle billeder hos mæglere på bolisiden.dk,der står bare "fotografen på vej" har prøvet F5 opdatering, - hjælper ikke... - men man kan godt se dem på andre computere??