Avatar billede nicklassamuelsen Nybegynder
27. august 2003 - 17:09 Der er 9 kommentarer

Msn stoppet med at virke

Mit MSN Messenger stoppede pludselig en dag og samme dag stoppede hotmail´s E-mail, når jeg prøver at logge mig på mailen siger den siden kan ikke vises og når jeg prøver at logge mig på msn siger den at logon navnet ikke findes og kodeordet er forkert, men jeg kan sagtens logge på min messenger på andre computere!!!
Avatar billede htmlkongen Novice
28. august 2003 - 17:22 #1
Har du prøvet at genstarte?

Kør evt. virus program...

Slet evt. cookies.

Prøv at se om du kan logge ind på en anden bruger på MSN
Avatar billede nicklassamuelsen Nybegynder
29. august 2003 - 18:16 #2
har prøvet det med brugeren, og prøvet det med cookies, men jeg havde et norton antivirus program men da jeg fortalte hotmail´s supportehold om problemet så sagde de at det var fordi at norton antivirus ikke fungerede sammen med Msn så derfor skulle jeg slette virusprogrammet, så har ikke noget og kan stadig ikke logge ind på messenger
Avatar billede fromsej Praktikant
29. august 2003 - 18:43 #3
http://www.eksperten.dk/spm/393349
det er samme problem, det bunder i.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
30. august 2003 - 21:29 #4
Hej nicklassamuelsen

Kan se du også har dette spørgsmål. til det vil jeg sige at du absolut må havde disse to liggende i klasseficeret zone og at det er derfor du ikke kan logge på disse to steder.
Gå i start - kør - skriv - regedit - ok
Hkey_Current User
Software
Micorsoft
Windows
CurrentVersion
Domains
Her kan du have fået lagt en mappe som stopper din hotmail og messenger, har faktisk selv prøvet det. Du kan evt. få en ny domains mappe af mig tilsendt hvor den íkke ligger i, og så kan du atter gå på, men så skal jeg have din email adr. Du kan jo altid skrive dit tlf. nr hvis du ikke vil ligge mail adresse så får du den bagefter.
Avatar billede fromsej Praktikant
31. august 2003 - 10:41 #5
Det supporthold fra MSN burde fyres, mage til vrøvl at lukke ud.
Avatar billede nicklassamuelsen Nybegynder
03. september 2003 - 19:09 #6
der er ikke nogen der hedder domain!!!
Avatar billede fromsej Praktikant
03. september 2003 - 19:11 #7
Den fulde sti er her:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains]
Avatar billede htmlkongen Novice
02. oktober 2003 - 22:32 #8
Lukketid? :)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
17. oktober 2003 - 17:01 #9
Det vil altså være pænt af dig hvis du får lukket dette spørgsmål igen ved at accepetere et svar. Der er gået meget lang tid, så du skal have det lukket.