Avatar billede emileej Nybegynder
19. december 2000 - 20:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skift af email virker ikke!

Jeg har skiftet email, så emails fra eksperten, om mine spm., skal selvfølgeligt sendes til denne. Så gik jeg ind og lavede min email om i mine indstillinger for eksperten, og trykkede på opdater. I toppen at mit browservindue stod : \"Dine indstillinger er opdateret\" - juhu! Nu får jeg emails fra eksperten på min nye email...

Men det gjorde jeg ikke...
Avatar billede admin Novice
19. december 2000 - 20:48 #1
der skulle gerne komme en E-mail til din nye E-mail konto, hvor du bedes bekræfte ændringen.

Har du fået den E-mail på den nye adresse ?
Avatar billede okay Nybegynder
19. december 2000 - 20:48 #2
prøv at gør det igen, og log af og ind igen...tror nok det hjælper ;)
Avatar billede okay Nybegynder
19. december 2000 - 20:50 #3
det samme her, jeg skulle lægge mere point, der stod at det er blevet bekræftet, men pointene blev 0 Point ;( jeg skulle lægge dem op på 100 p..men det virkede ik ;(...
Avatar billede emileej Nybegynder
21. december 2000 - 23:21 #4
Har fundet ud af det - temmeligt villedende. Jeg havde endret emailen uder adresse, i stedet for indstillinger. Dette skulle måske fixes, eller i det mindste gøres opmærksomt på...

:)
Avatar billede emileej Nybegynder
31. december 2000 - 13:43 #5
uder=under :)