Avatar billede west Nybegynder
27. august 2003 - 11:57 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Canon G3 - Dansk manual

Hejsa
jeg har købt et Canon G3
Men desværre med engelsk og tysk manual

er der nogen der har en DK, eller ved hvor jeg kan downloade den ?
Avatar billede ird Praktikant
27. august 2003 - 12:14 #1
Avatar billede ird Praktikant
27. august 2003 - 12:20 #2
Jeg har lige købt et lækkert Canon Powershot G3 Digitalt kamera.
>
> Mit problem er at jeg har kun modtaget den med en TYSK manual.  Da jeg
> retter henvendelse til forretningen med mit problem siger de, at sådan er
> det !!, men hvis jeg er interesseret kan jeg da købe en manual til kr.
375.-
> hvis jeg mente jeg havde behov for en Dansk manual.
>
> Nu er mit spørgsmål, hvad siger lovgivningen omkring dette ?. Kan man
kræve
> at der er en Dansk manual eller skandinavisk med i et køb af den slags ?.

Ja du kan kræve at der en manual med til teknisk "tunge" ting, hvis ikke er
dette en fejl eller mangel ifht. købeloven, hvilken jeg så henviser dig til,
der kan du finde reglerne (der kan være fravigelser hvis dette er aftalt).

altså tyder det på du kan KØBE en hvis du kontakter enten stedet du købte den eller hos Canon
Avatar billede ird Praktikant
27. august 2003 - 12:22 #3
Avatar billede ird Praktikant
27. august 2003 - 13:05 #4
Ved ikke om du fik svar nok :-)
Avatar billede ird Praktikant
29. august 2003 - 07:52 #5
hvadså???
Avatar billede ird Praktikant
30. august 2003 - 10:04 #6
Sker her mere :-)
Avatar billede ird Praktikant
01. september 2003 - 12:37 #7
Feedback ville være herligt!!
Avatar billede ird Praktikant
02. september 2003 - 13:49 #8
Mon ikke her bliver lukket snart
Avatar billede ird Praktikant
08. september 2003 - 12:45 #9
Mon her bliver givet feedback en dag i nærmest fremtid :-)
Avatar billede stefs Nybegynder
12. september 2003 - 00:17 #10
Han er åbenbart gået i gang med at oversætte den tyske til dansk, og det tager nok lidt tid.
Jeg takke lige IRD for at have henvist til HAUN.dk som jeg ikke kendte, men er meget god - tak
Avatar billede ird Praktikant
12. september 2003 - 12:25 #11
Stefs>>>>> hvorfor smider du et svar????
Avatar billede ird Praktikant
16. september 2003 - 17:06 #12
Mon du lukker en dag
Avatar billede ird Praktikant
18. september 2003 - 10:15 #13
Lukketid eller feedback tid ???
Avatar billede ird Praktikant
26. september 2003 - 12:57 #14
Reagere nu her!!
Avatar billede west Nybegynder
06. oktober 2003 - 15:53 #15
undskyld den lange ventetid, men jeg har aldrig fundet nogen ordentlig manual til kameraet - desværre.

Men tak for forsøget

Iøvrigt et helt igennem lækkert kamera