Avatar billede charley78 Novice
26. august 2003 - 17:44 Der er 1 løsning

image size fra Maya til Premiere

- jeg har playblastet flere forskellige klip i Maya og sat dem sammen i Premiere. Problemet med klippene er at størrelserne/proportionerne ikke er i overensstemmelse med hinanden. De er lavet på to forskellige computere.
Den samme figur er altså velproportioneret i et klip og langstrakt og mager i det næste.

I Premiere har jeg kunnet aflæse hvilke proportioner de to forskellige filer har, og jeg har i den langstrakte animationsfil i Maya, forsøgt at ændre playblast indstillingerne ved at referere til Render Globals. I Render Globals har jeg så indsat proportionerne (984 x 734: de funktionsduelige mål) manuelt.

Desværre var dette åbenbart ikke den rette løsning, for en playblast gav samme resultat som tidligere.
Avatar billede charley78 Novice
25. oktober 2004 - 18:30 #1
jamen såhh...!