Avatar billede deejay_m Nybegynder
19. december 2000 - 14:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

forum og chat

hay

jeg er ny i faet php og er i gang med at lave en side til alle os nye men jeg mangler
et forum og en chat det var også meningen at jeg skulle ha et login system men det opgav jeg

problemet er jeg gider ikke sede og læsse helle manualen  eller jo det gør jeg men jeg har travlt så vis der er en der gider at skrive et link eller enda en kode i php der kunne hjelpe mig lidt så ville jeg være så taknemelig
Avatar billede halnet Nybegynder
19. december 2000 - 14:25 #1
www.hotscripts.com
www.netcoders.dk

Der kan du sikkert finde noget du kan bruge ;o)

- Anders
Avatar billede deejay_m Nybegynder
19. december 2000 - 14:34 #3
tak du jeg chekker lige om der er noget jeg kan bruge og så kan du få nogle point
Avatar billede deejay_m Nybegynder
19. december 2000 - 15:01 #4
Det ser godt ud Gryphon men jeg kan ikke bruge nogle af de chats som der er Chatten skal kunne redigeres eller har jeg fået en forum
Avatar billede emileej Nybegynder
19. december 2000 - 19:51 #5
Er også ny (startede i forgårs) jeg er igang med en login! Skriv til mig (se mit nini site), hvis du er interesseret...

:)

E-)mil
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2000 - 19:53 #6
E-)mil>>

Fucking narrehat, din webside er tom, og dit link er bare til en søgeside hvor du sikkert får 3 cents per klik!! :-(
Avatar billede emileej Nybegynder
19. december 2000 - 19:58 #7
Zorry?

Jeg snakkede om den minisite, man kan få her på eksperten (den der står over mine indstillinger) - min egen site er stadigt under konstruktion.

0:-)
Avatar billede emileej Nybegynder
19. december 2000 - 20:02 #8
Grunden til, at du bliver sendt til den der søge site, er at de links, der ikke er færdige, peger på \"(Empty Reference!)\" - det kan du se i bunden af browservinduet, når du fører musen over linket).

X-)
Avatar billede emileej Nybegynder
19. december 2000 - 20:03 #9
...Der er selfølgeligt ikke noget sted på nettet, ved navn \"(Empty Reference!)\" - derfor søgemaskinen. :)
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2000 - 20:05 #10
Hmmmmm mistænkeligt alligevel, for det link er jo netop et bannerlink, hvor du tjener penge...
Avatar billede emileej Nybegynder
19. december 2000 - 20:37 #11
Bannerlink???? Så vidt jeg ved, har jeg ikke nogle bannere på mine sider. Hvor var det banner? Er du sikker på, at det ikke bare er det banner, geocities putter ind på siderne på deres server?

?-)
Avatar billede emileej Nybegynder
19. december 2000 - 20:38 #12
...Dem tjener jeg alligevel ikke fem flade øre på...