Avatar billede nfotx2 Nybegynder
25. august 2003 - 19:28 Der er 1 løsning

NetBSD på DreamCast

Jeg har lige fået NetBSD op at køre på min DreamCast, men jeg har et lille problem: Den fjernsynsskærm jeg bruger "cutter" nogle af de øverste/nederste linjer af, så jeg ikke kan se alt hvad der står på skærmen, og heller ikke hvad jeg skriver. Hvordan kan jeg ændre antallet af linjer på skærmen, eller skærmens propertioner, så jeg kan se det hele. Og hvordan clearer jeg skærmen (ja jeg er newbie med NetBSD!!!).

På forhånd tak!
Avatar billede nfotx2 Nybegynder
25. august 2003 - 20:36 #1
fuck det, fandt ud af hvorfor jeg ikk kunne cleare skærmen, og hvordan jeg ændrede det.