Avatar billede kboysen Nybegynder
25. august 2003 - 02:13 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvad er siden værd.

Det er vel en site vurdeing. Bare på en lidt anden måde. (Viste ikke helt hvor jeg skulle smide den) :-)

Jeg har givet et bud på www.powerball.dk , men jeg har ikke voldsom forstand på hvad sådan en side mon er værd.

Hvad siger i, smid et tal og en begrundelse.

På Forhånd Tak

Mvh Kenneth Boysen
Avatar billede armena Nybegynder
25. august 2003 - 02:22 #1
Der er mange der bruger denne måde:
1. Bestem en pris, fx. 1000 kr.
2. Du siger til kunden at den koster 2000 kr.
3. Kunden siger "Ej, lidt billigere"
4. Du siger til kunden "Okay, 1000 kr. så"
5. 1000 kr. var jo det du bestemte :-)
6. Kunden siger "Iorden"

Bare en kommentar!
Avatar billede 7th Praktikant
25. august 2003 - 02:37 #2
Det er svært at sige. Lad os sige, powerball.dk har givet 10000 dkk for design.
Hvis de så også har et management system, så skal der nok lægges 10000 dkk til. Altså 20000 dkk. Lad os så sige, at powerball.dk også har godt igang i handlen. Det forhøjer jo straks købsprisen, + 25000 dkk. Du siger så du har givet et købsbud på powerball.dk - omkring 30000 dkk vil så ikke være en helt urealistisk pris, men igen, den samlet pris afhænger jo af mange forskellige faktorer.

P.S. de brugte tal er fiktive, men du får nok ikke powerball.dk for under 5000 :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. august 2003 - 07:34 #3
Så vidt jeg kan se er side bygget op rent statisk, altså der er ikke brugt cms eller lign. systemer. Og fordi det ikke er noget større system vil det primært være selve designet ud betaler for.

Start beløbet på designet vil ligge omkring de 5000 kr + 7 sider af en pris på 200-300 kr.
Samlet 7100 kr.

Ovenstående pris vil nok kun være for designet uden rettigheder, og skal du have dem med vil prisen hedde 10.000 kr
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. august 2003 - 10:08 #4
Det er ikke mere værd end 1 kr. plus moms. Det virker nemlig ikke som om de
har brugt en kr. på markedsføring.

Websitet er  tomt, da grafikken og html koden ligger på http://www.groovygames.dk/powerball

/per
Avatar billede _michael_ Nybegynder
25. august 2003 - 10:09 #5
Jeg vil sige mindre end de 10.000,-, da jeg kan se, at samtlig tekst på sitet er grafikker. Dvs. der er intet CMS forbundet med sitet - og da al tekst er grafik er det også fuldstændig umuligt lige at foretage en hurtig rettelse. Så det eneste, der koster på den side er designet - som er bundet og meget usmidigt at ændre.
Avatar billede casperc Nybegynder
25. august 2003 - 11:51 #6
Jeg vil sige et sted mellem 8.000 og 12.000.

Designet er ganske flot, og html-koden er nydelig! En skam at sitet er bygget op i frames. Gør det lidt svært for andre at linke til dine enkelte produktsider... disse links vil jo være ren gratis reklame for din side. - Frames er fy-fy!

Jeg går ud fra at du selv skal til at fylde tekst/billeder på sitet, da det p.t. er rimeligt tomt.

Er der nogen form for tæller på sitet, er kan fortælle hvor mange der besøger sitet?

Jeg ville også høre, om det var muligt at få lavet menuen i html, istedet for flash. Hvis man ikke selv lige er dygtig til flash, så kan det godt være noget af et stykke arbejde, hvis du vil fjerne/tilføje menupunkter. (vær sikker på at du får source-flashfilen med, ellers er du på herrens mark, hvis du beslutter dig for at opdatere hovedmenuen).
Avatar billede kboysen Nybegynder
25. august 2003 - 18:39 #7
Tak for svarende, det hjalp mig meget.