Avatar billede TheJoker Juniormester
21. august 2003 - 10:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opsætning til at køre 3dmark 2003 perfekt

System:
P4 2.8 800 FSB på et gigabyte KNXP bundkort.
400W strømforsyning
Sapphire Radeon 9700 pro
1024 dual ram..

Jeg vil nu gerne vide hvordan jeg skal sætte mit system op (uden OC) Til at kunne køre 3dmark 2003 perfekt. Min max score er 5057 point. Men jeg har været inde på edbpriser under bundkort, gigabyte knxp (ikke ultra), og se bruger bedømmelse.. Der er der en der antagelivis har fået 6430 med samme specs som min maskine.. Dog med et mindre grafik kort..

Jeg har de nyeste drivere.. Jeg har opdateret mit system (Xp corperatet ED) Har Dx9b.. og når jeg køre det slår jeg alt fra hvad der kører i task manageren (Det der nu kan slås fra!!) Samt jeg får 3dmark 2003 til at køre max.. Ved at vælge den skal have høj prioritet.

Hvad kan jeg gøre? Jeg ved godt det er udemærkede point men kan ikke lige tåle at en med mindre grafikkort får mere end mig.. He he.. Ej bare for at finde ud af om jeg mangler at indstille noget??
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. august 2003 - 18:45 #1
hvad har det med 3d at gøre ?

Prøv næste gang at tænke lidt over hvad hvad for en kategorie du vælger
Avatar billede TheJoker Juniormester
22. august 2003 - 09:22 #2
Hvilken categori skal den ellers ind i??
Avatar billede TheJoker Juniormester
23. august 2003 - 00:11 #3
Øh hallo er der nogen..