Avatar billede sbbrandt Nybegynder
20. august 2003 - 14:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Movie Maker lukker ned umotiveret.

Hvad er grunden til at moviemaker lukker ned når der forsøget at oprette scener i timeline.
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2003 - 14:48 #1
Open task manager and click on Processes tab, locate movmker.exe or something similar to that and right click and choose Set Priority -> High) One last thing, it runs best when there are little to absolutely no other programs running.
Avatar billede jgni Nybegynder
20. august 2003 - 14:58 #2
phatlasse, hvis det virker så er du bare en knag! :)
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2003 - 15:14 #3
en knag ??? *LOL* det udtryk har jeg aldrig hørt før *LOL*
Jeg ved ikke om det virker - rent skud. Men det har vist løst problemet for andre før....
Avatar billede jgni Nybegynder
20. august 2003 - 16:05 #4
Godt gammelt udtryk.
Avatar billede sbbrandt Nybegynder
21. august 2003 - 10:26 #5
tak for rådet , men det virkede ikke
Avatar billede jgni Nybegynder
21. august 2003 - 10:43 #6
Der er mere her:
For det første er der en nyhedsgruppe her der handler om Movie Maker:http://makeashorterlink.com/?T694228A5 .Jeg læste bl.a denne tråd her: http://makeashorterlink.com/?U164328A5

For det andet er her en tekst der har hjulpet andre http://pws.chartermi.net/~papajohn/MM2.html og så under -> Problem Solving... og -> Acceleration and Codecs
Avatar billede sbbrandt Nybegynder
21. august 2003 - 13:19 #7
divxaf.ax blev renamed efter råd fra dit link , derefter ok
mange tak
Avatar billede jgni Nybegynder
21. august 2003 - 14:22 #8
Point? :)
Avatar billede sbbrandt Nybegynder
21. august 2003 - 16:39 #9
30 point , tak