Avatar billede mjall0w Nybegynder
18. august 2003 - 20:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trusted, men får Identd fejl og samtidig G-Lined

Hej..
Jeg har lige fået trusted, juhuu.. Men har desværre kun haft problemer med det, har snart knoklet flere dage uden at få det til at virke..
Jeg fik trusteds sidste uge, og kan ikke connecte til Qnet's servere, da den skriver jeg G-Lined og IdentD requered, og det er jo ikke så fedt, har ellers lukket min bnc ned så jeg er den eneste på min host der er online, men den siger stadig jeg glined og at min identd er required..

Håber i kan hjælpe med det er nemlig skide provokerende :(
Avatar billede hien Nybegynder
18. august 2003 - 21:46 #1
Du skal jo give hver BNC brugere et identd.. i mIRC kan du give dig selv et identd ved at vælge File -> Options ->
  • Connect -> Identd  -> User ID

Under User ID skal du skrive det ident du vil bruge.. samme skal du gøre ved dine bnc'er.. bruger du psybnc? der kan du give hver enkelt et identd..
Avatar billede mjall0w Nybegynder
18. august 2003 - 21:51 #2
ja ved at skrive /adduser identd:navn, det har jeg også gjort.. Men efter jeg fik trusted er jeg bare generelt G-Lined som hoved oversag til dette spørgsmål, og det er problemet i det.. Forstår det simpelthen ikke..
Avatar billede hien Nybegynder
18. august 2003 - 21:52 #3
Har du fået en en bekræftelse fra Q.net om at du har fået trust? Et problem kan være at du ikke får et rigtigt ident, men bare et "under"ident.. dvs med ~ foran, så er det ikke et rigtigt ident.. fx ~mjall0w@hostname.dk
Avatar billede mjall0w Nybegynder
18. august 2003 - 22:16 #4
tror jeg faktisk du har ganske ret i..
Ja har fået en mail fra qnet om at den er blevet godkendt og accepteret.. Men undrer mig stadig over hvorfor jeg lige er g-lined..

Hvordan kan man ændre sådan at det bliver til et rigtig ident ??
Avatar billede mjall0w Nybegynder
30. august 2003 - 19:20 #5
Lukker..