Avatar billede kkd Nybegynder
18. august 2003 - 09:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fra digitalt kamera til USB-pen?

Hej...

Kan det lade sig gøre, at "tømme" et digitalt kamera over på en USB-memorystick, hvis kameraet har USB forbindelse?

Hvis det evt. kun kan lade sig gøre med nogle kameraer, så hvilke?

/kkd :oD
Avatar billede -42- Nybegynder
18. august 2003 - 09:56 #1
Umiddelbart nej, da der ikke er noget software til at styre processen.
Avatar billede kkd Nybegynder
18. august 2003 - 09:58 #2
Nej, det er klart, men findes der nogle kameraer med det indbygget?
Avatar billede -42- Nybegynder
18. august 2003 - 10:06 #3
Men hvad er ideen? -hvorfor ikke bare købe flere memorykort til dit kamera?
Avatar billede kkd Nybegynder
18. august 2003 - 10:41 #4
Jeg ejer allerede en 2 GB USB-pen, så det ville jo være fedt, hvis jeg kunne bruge den som "lagerplads".
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. august 2003 - 10:48 #5
1: Det vil kræver at du kan forbinde 2 han USB stik (har ikke set sådanne et mellem led)
2: Det vil kræver en eller anden form for software der kan trække billederne ned på pen'en
3: Der er lavet en flytbar disk som kan dette (taget forskellige hukommeler og gemme dem på HDD'en)
4: De flest kamera'er med USB bruger mini USB port (mini i den ene ende, lam i den anden)
Avatar billede kkd Nybegynder
18. august 2003 - 12:44 #6
Jamen så må jeg vel bare se det i øjnene, at det ikke kan lade sig gøre, ærgeligt!

Tak for hjælpen!