Avatar billede nissemand Nybegynder
16. december 2000 - 19:56 Der er 9 kommentarer

Downloade store filer

Hej

Jeg vill gerne hente en stor fil fra nettet, men min internet forbindelse ryger tit af og alt der er downloaded forsvinder væk.

Hvad skal jeg gøre ?

Venlige Hilsner

Anita
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
16. december 2000 - 20:00 #1
Der findes forskellige programmer som kan forsætte downloading. Jeg bruger selv GetRight og det virker fint! Du kan ogsø prøve Godzilla. Har ikke selv prøvet det, men har hørt at de skulle kunne det samme som GetRight. Hvis du ikke kan downloade dem fra nettet (uden din forbindelse ryger af!), kan du finde dem på cd-rom\'er fra div. computerblade (alt om data, privat computer o.a.!)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
16. december 2000 - 20:08 #2
Ja, getright fungerer rigtig godt og kan hentes gratis her:
http://download.cnet.com/downloads/0-3282264-100-2778864.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-2.2778864

Et fint alternativ er Download accelerator, som også kan øge din downloadhastighed med op til 300 %. Jeg er aldrig nået helt derop, men jeg har opnået dobbelt hastighed, det giver ligeledes mulighed for at fortsætte afbrudt downlaod, og kan hentes gratis her:
http://www.speedbit.com/

/Andreas
Avatar billede klas Juniormester
16. december 2000 - 20:12 #3
vil klart anbefale download accelerator :)
Avatar billede chruker Nybegynder
16. december 2000 - 20:16 #4
Jeg er selv glad for Download Accelerator Plus (http://www.downloadaccelerator.com/)  Beta versionen er gratis at bruge. Den er stabil. Programmet understøtter resume hvis serveren du downloader fra også gør det.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. december 2000 - 20:21 #5
Jeg havde GOzilla i et kort stykke tid, men bruget det sgu aldrig, jeg fandt aldrig ud af om det var godt.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
16. december 2000 - 20:26 #6
Jeg vil varmt anbefale Download Accelerator plus...Bruger det selv og er fuldt tilfreds med det...
Avatar billede chruker Nybegynder
16. december 2000 - 22:07 #7
Jeg har også prøvet en som hed FlashGet - den kunne lidt mere end Download Accelerator, men kostede penge.
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2000 - 12:42 #8
Det ville også være en god ting at aktive din proxyserver, hvis så forbindelsen går tager det ikke så lang tid at hente det du var igang med fordi noget af det ligge på din udbyders server.
Avatar billede desperado Nybegynder
19. december 2000 - 15:29 #9
for at optimere din download kan du
få din internet uddbyder til at hente filen hjem til server du logger når du går på nette !
der fra er det jo kun igennem telelinjen data skal !
brug getright, Download Accelerator, eller andet

På den måde får du filen hjem !
( evt brug en skole eller en arbejdsplas internet forbinelse hvis alt går galt )