Avatar billede jdann Mester
14. august 2003 - 15:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fjerne program

Hejsa.

Jeg har haft lidt kuk med mit virusprogram - Norman - og ville så starte fra bunden igen ved af fjerne programmet og derefter downloade det på ny.
Jeg bruger Windows 2000
MEN når jeg bruger Tilføj/fjern programmer så sker der ikke rigtigt noget og jeg kan så se at programmet stadig ligger et eller andet sted på maskinen - kan se en masse filer.
Så har jeg prøvet at fjerne disse med " regedit" . Her støder jeg på en del filer som ikke vil fjernes.
I " programoversigten " kan jeg ikke se Norman nogen steder
Hvordan hulen får jeg dette program væk.

Jørgen
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
14. august 2003 - 15:25 #1
Norman = Norton ???

;-)
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
14. august 2003 - 15:29 #2
nq_tnt, der ER jo et antivirus program der FAKTISK hedder Norman.
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
14. august 2003 - 15:30 #3
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
14. august 2003 - 15:31 #4
jdann, har du prøvet at installere Norman igen, for så at afinstallere det? Det er sommetider det der skal til...
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
14. august 2003 - 15:33 #5
Skete der dette da du prøvede at afinstallere?

Q: How to uninstall Norman Antivirus Software?
A: On your computer, click the "Windows Start" button, then choose "Settings" and "Control panel". Double click on "Add/remove Program", in the list which appears, select "Opistat" and click on uninstall. A web page will appear with a questionnaire, Norman Antivirus is then uninstalled.
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
14. august 2003 - 15:39 #6
>dougheffernan - JEP det er jeg helt klar over, men kategorien her er til NORTON per. FW
Avatar billede jdann Mester
14. august 2003 - 16:14 #7
ng tnt
Jep - det er Norman  - det er da ok at denne kategori er til Norton - men hvor er så kategorien til Norman . Det kan godt engang imellem være LIDT svært og finde ud af hvor man skal placere spørgsmål.

dougheffernan
Næ - jeg har ikke fået disse spørgsmål. Jeg forsøgt at fjerne programmet i Kontrolpanel - Tilføj/ fjern programmet
Men det optræder stadig der og der sker ikke noget når jeg klikker.

Jørgen
Avatar billede jdann Mester
14. august 2003 - 18:24 #8
tak - jeg har fået svar under " virus"
Avatar billede jdann Mester
14. august 2003 - 18:27 #9
og der henvises til overskriften " virus"