Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2003 - 12:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forskellige billeder i rapporter

Hei. Vet ikke helt hvordan jeg skal stille dette spørsmål, men jeg forsøker: Jeg ønsker å skrive ut 2 kolonner med 8 etiketter i hver kolonne. Jeg skal så ha et [Like felt] (inputfelt) som jeg skriver f.eks. 1, 2, 3 og så videre. Hvis jeg f.eks. skriver 1 så kommer teksten der passer til 1 men så skal det også settes ind settes inn et billed der passer til 1. Billede er en strekkode (.bmp) fil som passer til 1. Strekkoden til 1 er ikke lik til 2 og 3. Håber i forstår noget af dette ;)

Jeg har startet på det hele her: http://www.kengun.com/eksperten/etiketter.zip - Det fungere rimeligt godt, men jeg kan altså ik finde ud af det med de billede. Billedene skal ligge i roden sammen med Access filen.

Med de 200 points så håber jeg at der er en der vil lave det hele slig at det fungere :)

NB! Jeg bruger Access97 så det hele skal fungere for den.
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2003 - 13:18 #1
ingen?
Avatar billede Kengun Praktikant
15. august 2003 - 08:45 #2
hmm, har jeg klaret at finde et spørgsmål ingen Eksperter kan svare på?
Avatar billede Kengun Praktikant
15. august 2003 - 08:47 #3
Flytter spørgsmålet til Eksperten / Databaser / Access