Avatar billede ripper109 Nybegynder
15. december 2000 - 21:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Overdragelse af web-projekt

Vi er en gruppe, som gennem noget tid har udviklet på et projekt, vi mener der kan være noget potentiale i.

Vi har dog måttet erkende at vi hverken havde energien, eller tiden til at fuldføre projektet.

Vi er derfor interesserede i at overdrage projektet til en eller flere personer, som mener de kan drive det videre.
Den er lagt ud på nettet, men jeg vil ikke lægge domænet her, da servicen kræver en tilhørende forklaring, så længe den ikke har noget indhold.

Send os en mail for nærmere information: dev@balusta.com
Avatar billede kornfreak Nybegynder
15. december 2000 - 21:41 #1
Snakker du om at sælge det, eller at du søger folk til at drive det?
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2000 - 10:39 #2
Og hvad er det helt præcist kan vi ikke få en kigger på havd det er?
Avatar billede martin100 Nybegynder
29. december 2000 - 14:18 #3
kan du ikke lige sende yderligere info på info@2mwebdesign.dk - det kunne da godt være vi var interesseret !
Avatar billede martin100 Nybegynder
29. december 2000 - 14:20 #4
nej nej ...jeg ved godt hvad det drejer sig om! Nemlig at sælge det ...
Avatar billede tuxen Nybegynder
07. marts 2001 - 10:13 #5
jeg byder uset 50 kr.
Thue
Avatar billede kornfreak Nybegynder
07. marts 2001 - 19:37 #6
Jeg byder 51.75 ,- ;)