Avatar billede psychoras Novice
13. august 2003 - 17:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lukke porte i Norman

Nogen der ved hvordan man lukker bestemte porte med Norman's firewall?
Avatar billede thetoastmaster Juniormester
13. august 2003 - 17:39 #1
Hej  psychoras

se denne side over din firewall den er på dansk og skulle nok kunne hjælpe dig
http://download.norman.no/manuals/dan/npf_1_40.pdf

The Toastmaster
Avatar billede thetoastmaster Juniormester
14. august 2003 - 12:03 #2
hej igen psychoras

jeg kan se at teledanmrk brugere den firewall du spøgere om, så jeg tænkte på om du er kunde der og hvis ja har du så er router også ?

jeg har kikket på den firewall ( Norman ) og jeg må sige at den er meget begrænset i dens brug, men er den ikke på forhånd låst på alle porte og du så
skal åbne for dem du vil bruge ?

hvilken port er det du vil lukke for ?

The Toastmaster